sir alex
Silver
Riktigt snygg. ”Snark” är bra när man pillar med klassiker.Snark...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg. ”Snark” är bra när man pillar med klassiker.Snark...
Riktigt snygg. Förändringar som innebär ”snark” är bra förändringar.
Priset tycker jag absolut att man kan ifrågasätta, men det är ju som det brukar när det är Hodinkee-limited-upplagor...Måhända. De vill dock ha $2300 mer än en vanlig XVIII och $1000 mer än en keramisk top gun, för tavla utan datum och Cerataniumboett som säkert kommer att rullas ut och ersätta alla IWCs keramiska boetter under kommande år.
Fin klocka, sammanvägt intryck för min del blir fortfarande snark.
Priset tycker jag absolut att man kan ifrågasätta, men det är ju som det brukar när det är Hodinkee-limited-upplagor...
Snygg, men det rycker inte i köparfingret![]()
IWC PILOT’S WATCH MARK XVIII EDITION “HODINKEE”
Vad tycker ni? Jag älskar att de plockat bort datumet, men är ändå inte helt såld... Kanske växer på en?
Länk för mer information:
https://limited.hodinkee.com/iwc/?u...-waitlist&mc_cid=6e3b427509&mc_eid=be488c4a01
Snygg, men det rycker inte i köparfingret
Glöm inte ”it’s a no-date”Speciellt inte om man ska slänga på 4% tull och 25% moms ovanpå $6400. Blir ju typ 75k för en Selittaklon med lite fancy boettmaterial.
Gillar det svarta, men inte fake lume och priset. Det är en instegs iwc. Finns mycket annat för 75 000kr som är bättre från iwc och andra märken.
Speciellt inte om man ska slänga på 4% tull och 25% moms ovanpå $6400. Blir ju typ 75k för en Selittaklon med lite fancy boettmaterial.
Enig, dock verkar den nu vara slutsåld. 500 ex är ändå ganska många, t.ex. är FOIS efter många år i butiker över hela världen uppe i ca 10 000 ex. Detta gjorde Hodinkee på en dag....Då är det bättre att köpa originalet, tycker jag.
Enig, dock verkar den nu vara slutsåld. 500 ex är ändå ganska många, t.ex. är FOIS efter många år i butiker över hela världen uppe i ca 10 000 ex. Detta gjorde Hodinkee på en dag....
Lista över alla(?) IWC's portugieser LE
http://www.gregsteer.net/IWC/Portuguese_LE/Portuguese_LE.htm
(såg länken på tzuk och tänkte nån kunde vara intresserad)
Sharks har väl funnits ett tag?Ett par nya Aquatimer kronografer från IWC Insta, gillar båda skarpt. Mycket snygg design överlag
![]()
![]()
Kan nog stämma, syftade mest på att de är nya på IWC Insta. Riktigt smaskig är den i vilket fallSharks har väl funnits ett tag?
Sharks är slutsåld sen flera månader tillbakaKan nog stämma, syftade mest på att de är nya på IWC Insta. Riktigt smaskig är den i vilket fall