Märkligt att IWC lade ut den för en vecka sedan då på Insta om den inte går att köpa längreSharks är slutsåld sen flera månader tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt att IWC lade ut den för en vecka sedan då på Insta om den inte går att köpa längreSharks är slutsåld sen flera månader tillbaka
Mycket!Märkligt att IWC lade ut den för en vecka sedan då på Insta om den inte går att köpa längre
Designen med två subdials är väldigt lyckad. Grymma urverk men nackdelen är att boetten växt till 44-45 jämfört med standardmodellens 42.Ett par nya Aquatimer kronografer från IWC Insta, gillar båda skarpt. Mycket snygg design överlag
![]()
![]()
Ja, 42mm hade varit att föredra helt klartDesignen med två subdials är väldigt lyckad. Grymma urverk men nackdelen är att boetten växt till 44-45 jämfört med standardmodellens 42.
Märkligt att IWC lade ut den för en vecka sedan då på Insta om den inte går att köpa längre
Väldigt bra referens, gillar den skarpt. En av de bästa moderna referenserna från IWC. Jag är väldigt imponerad av hur snabbt gångreserven dras upp till sju dagar![]()
Fin 1:a i datumfönster!
Otroligt fin den där! Ligger på min drömlista.![]()
Fin 1:a i datumfönster!
Håller med! Väldigt bra och lätt att läsa avVäldigt bra referens, gillar den skarpt. En av de bästa moderna referenserna från IWC. Jag är väldigt imponerad av hur snabbt gångreserven dras upp till sju dagar
Jag skulle kunna tänka mig att den stora kronan gör det möjligt att ha en lite högre utväxling än normalt när den ska dras uppVäldigt bra referens, gillar den skarpt. En av de bästa moderna referenserna från IWC. Jag är väldigt imponerad av hur snabbt gångreserven dras upp till sju dagar
Fan vad grym denna är alltså! Testat på svart gummi? Känns som det kan bli riktigt snyggt.Ref 3536
![]()
Tack! Nej, aldrig testat gummi på denna. Tycker den är lite för elegant/blank/glassig. Tycker titan varianten är bättre på gummi.Fan vad grym denna är alltså! Testat på svart gummi? Känns som det kan bli riktigt snyggt.
Fan vad grym denna är alltså! Testat på svart gummi? Känns som det kan bli riktigt snyggt.
Det där är så bra!Jag kör med gummi (från generationen efter denna). Föredrar det framför länken ich definitivt framför kardborrebandet som kom med original 3536.
![]()