Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur trevlig som helstKöpte denna helt på chans utan att ens sett/provat den men den blev riktigt bra!
Testade dock storebrodern på 40mm som är många gånger för stor...
Min tidigare Reverso Duo Face på svart alligator...
Köpte denna helt på chans utan att ens sett/provat den men den blev riktigt bra!
Riktigt snygg!!Någon annan än jag är som är sugen på detta nysläpp av Reverson (Tribute Small Seconds ref: 3978480)? Ser satans fin ut den med den sunburst blåa tavlan tillsammans med det matchande casa fagliano strapet. Helt OK pris också, listar 81k enl jlc:s hemsida. Bilder stulna från nätet.
Dom är bra på att göra blå tavlor, JLC.Någon annan än jag är som är sugen på detta nysläpp av Reverson (Tribute Small Seconds ref: 3978480)? Ser satans fin ut den med den sunburst blåa tavlan tillsammans med det matchande casa fagliano strapet. Helt OK pris också, listar 81k enl jlc:s hemsida. Bilder stulna från nätet.
Ser bra ut.Någon annan än jag är som är sugen på detta nysläpp av Reverson (Tribute Small Seconds ref: 3978480)? Ser satans fin ut den med den sunburst blåa tavlan tillsammans med det matchande casa fagliano strapet. Helt OK pris också, listar 81k enl jlc:s hemsida. Bilder stulna från nätet.
Genom plasten?Ser bra ut.
Ok att reverson blir repig av att bara titta på den men ändå imponerande hur använd denna redan såg ut.
Mkt bra. Fin storlek.Köpte denna helt på chans utan att ens sett/provat den men den blev riktigt bra!
Ah, det skulle förklara saken!Genom plasten?
Har inte du fått memot? Vi säljer inte våra JLCs. Fråga @Sgt Poppa - han vet
Dunkar oblygt in en bild på Squadran som jag umgåtts med idag
Den där är rätt cool trots att jag anses gammalmodig när vi snackar reversos.
Tackar, jo jag gillar den också och tycker det finns utrymme för både de traditionella och denna mera sportiga variant. De hade även tidigare en sportigare modell "Grand Sport" med lite bättre wr än den vanliga Reverso-linjen. Tyvärr hade Grand Sport en ganska osnygg (enligt mig) lösning för bandinfästningen, men också det en rolig linje.
Här lånad på bild
Mys, sitter perfekt i mitt tycke! Får man fråga ref och omrkrets på handled?
Smekte på originalbandet, passar bra på vinterhalvåret..
Mys, sitter perfekt i mitt tycke! Får man fråga ref och omrkrets på handled?
@Isodor den är riktigt fin den där ultra thin moon som du har på K&S. Nu har jag en klocka på väg in denna månad, annars hade jag varit spekulant.
Lite nyfiken på tavlan, känns den ”livfull” eller platt? Svårt att avgöra på bilder.