Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lika perfekt som det förra perfekta uret du sålde?
Engelska officerare spelade polo på 30 talet och glasen gick sönder hela tiden. Då gjorde JLC vändbara ur för att skydda glasen och en legend var föddNågon som kan förklara historien med reverso? Klockan är med på min "vill-ha"-lista. Vad är anledningen till att man vill flippa den så att man inte ser tiden?
De körde dock med små safirglas. Inte jättekrossbara.Engelska officerare spelade polo på 30 talet och glasen gick sönder hela tiden. Då gjorde JLC vändbara ur för att skydda glasen och en legend var född
Tack för snabbt svar. Vet du om JLC säljs i Gbg?Engelska officerare spelade polo på 30 talet och glasen gick sönder hela tiden. Då gjorde JLC vändbara ur för att skydda glasen och en legend var född
Jag tror att det bara är @Nymans Ur 1851 och @kronsur som säljer dom i Sverige?Tack för snabbt svar. Vet du om JLC säljs i Gbg?
Ok tack! Får bli en heldag i SthlmJag tror att det bara är @Nymans Ur 1851 och @kronsur som säljer dom i Sverige?
Trevligt! Och nu har du en anledning!Ok tack! Får bli en heldag i Sthlm
Tack! Jag blir väldigt fascinerad över modellerna med några komplikationer. Hur det är möjligt att få in flera komplikationer i en sån liten klocka!Trevligt! Och nu har du en anledning!
Hoppas du hittar något du gillar
Jag skulle satsa på dom manuellaverken
Bifall! Jaeger-lecoultre är riktigt trevliga och har en makalös historia!Tack! Jag blir väldigt fascinerad över modellerna med några komplikationer. Hur det är möjligt att få in flera komplikationer i en sån liten klocka!
Vill gärna ha ett magasin så jag kan läsa mer. Har från flera tillverkare men inte just JLCBifall! Jaeger-lecoultre är riktigt trevliga och har en makalös historia!
Det kan du beställa från deras hemsida (tror jag) eller om du mailar @nymansur så kan dom säkert skicka en katalog till dig?Vill gärna ha ett magasin så jag kan läsa mer. Har från flera tillverkare men inte just JLC
Tack för tipset. Ska kolla på det!Det kan du beställa från deras hemsida (tror jag) eller om du mailar @nymansur så kan dom säkert skicka en katalog till dig?
Hej
Blev repostad på JLC afficado sidan!!
https://www.instagram.com/stories/jaegerlecoultre_aficionado/
Fantastiskt kul?
Hej
Blev repostad på JLC afficado sidan!!
https://www.instagram.com/stories/jaegerlecoultre_aficionado/
Fantastiskt kul?
Äh, han ger alla en feature - eller tvåGrattis!Nu är livets alla mål uppnådda, smooth cruise till pension.
Äh, han ger alla en feature - eller två
Jolly, bara att posta och tagga honom så postar han tydligenÅ fan då har ni kommit någonstans i livet
Hell no, det var han som bad om detJolly, bara att posta och tagga honom så postar han tydligen
Jojo, men då måste han taggas först annars vet han ju inte att det finns något att posta?Hell no, det var han som bad om det
Jojo, men då måste han taggas först annars vet han ju inte att det finns något att posta?Hell no, det var han som bad om det
Har ej instagram så han får hitta hit iställetJolly, bara att posta och tagga honom så postar han tydligen
Haha, det kan ju vara så att han följer mig, såg min klocka och bad om en bild? Tycker att vi går lite väl OT nu dockJojo, men då måste han taggas först annars vet han ju inte att det finns något att posta?
Fortsätter gå lika bra 0,0!!!!!Den går jäkligt bra också!!
Tool watch
Älskar din peppFortsätter gå lika bra 0,0!!!!!
Bra val med Reverso, men den ska vara extra okomplicerad - endast minut- och timvisare!Tack! Jag blir väldigt fascinerad över modellerna med några komplikationer. Hur det är möjligt att få in flera komplikationer i en sån liten klocka!