• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Riktigt bra. Den ser pristine ut!
Den är riktigt välbevarad. Tror den främst har använts vid finare tillfällen av tidigare ägare. Man känner en stark doft av herrparfym från boxen. Ser framför mig någon herre i stilig kostym med den på armen vid trevligare tillfällen. Kanske med något gott i glaset till.

Den är riktigt välbevarad. Tror den främst har använts vid finare tillfällen av tidigare ägare. Man känner en stark doft av herrparfym från boxen. Ser framför mig någon herre i stilig kostym med den på armen vid trevligare tillfällen. Kanske med något gott i glaset till.
Verkligen! Kikar själv ofta efter fina vintage JLC-dressare. Hade varit trevligt att ha i samlingen.

IMG_4405.jpeg

Är man nörd så är man!! :) :) :)

Får man fråga hur mycket huggorm servicen smakade? Sugen på gammal fin JLC men det är ju alltid det där..

Segt läder i dom där gamla sadlarna ? Lika snyggt som när jag gjorde det :) Supersnyggt med den blå tråden till den blå tavlan.
Matchar riktigt bra! Nu är jag väldigt glad för alla dom 21mm band du gjorde åt mig med blå tråd...

Gällande ridskolesadlen så är det ju ganska häftigt! Tänk på alla timmar som den slitits av innerlåren på ridskoletanterna...

Tillbaka
Topp