Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan även beställa finband från Camille Fournet med gummi på baksidan.
Även när det är fuskpräglat?Jag är Hirsch fan boy
Även när det är fuskpräglat?
Sugen på Reverso i gulguld (dock inte så stor som modellen ovan). Någon med erfarenhet som kan dela med sig av lite bilder?
Mums. Hur såg andra sidan ut - det ärDenna är sjukt bra. Sjukt bra!
Tyvärr bara på armen på prov förra veckan.
Vad menar du med fuskpräglat?
Borde ju finnas! Min squadra va ju på gummi! Dock så är det en "sportklocka"Det blir inte mycket användning. Läderbandet mot en ständigt svettig armled gör sig inte. Finns det gummi till den här?
Det blir inte mycket användning. Läderbandet mot en ständigt svettig armled gör sig inte. Finns det gummi till den här?
Hirsch accent blir grymt på den där!!Borde ju finnas! Min squadra va ju på gummi! Dock så är det en "sportklocka"
Mums. Hur såg andra sidan ut - det är
väl en sk. ”duoface”?
Jag ska kolla. Hittills har jag inte sett något Hirsch som jag har gillat. Ett oem vore det bästa, men det finns nog inte.Hirsch accent blir grymt på den där!!
Fantastisk! Så tidlös.
En av de bästa tavelkonfigurationerna enligt mig.
Finns inga specialband som fixeras vid boetten som originalbanden. Däremot finns det band med gummi på baksidan. Tex Camille Fournet erbjuder detta som ett tillval när man plockar ihop ett customband.Det blir inte mycket användning. Läderbandet mot en ständigt svettig armled gör sig inte. Finns det gummi till den här?
Fantastisk... den listar ca 100k, eller mer?
En av de bästa tavelkonfigurationerna enligt mig.
Fantastisk... den listar ca 100k, eller mer?
Utan att låta dryg så är det väl (för min del) ”bara” att sälja någon stålsport så man får ”råd”. Bara det att en reverso-guldare ligger lite utanför komfortzonen. Ungefär som den gången jag hade en JLC Master med massa komplikationer - typ månfas och pointerdate.
Är det inte CF som gör banden till JLC? I så fall så kan dom få till "klacken" och passformen. Men kanske är det så att de endast får göra dessa band direkt åt JLC (företaget) och inte till privatpersoner.Finns inga specialband som fixeras vid boetten som originalbanden. Däremot finns det band med gummi på baksidan. Tex Camille Fournet erbjuder detta som ett tillval när man plockar ihop ett customband.
Stämmer, men går inte att köpa från CF.Är det inte CF som gör banden till JLC? I så fall så kan dom få till "klacken" och passformen. Men kanske är det så att de endast får göra dessa band direkt åt JLC (företaget) och inte till privatpersoner.
Kul, det blir en upplevelse att minnas.Fick precis en inbjudan till Jaeger-LeCoultre fabriken tillsammans med @Nymans Ur 1851 i september! Ser verkligen fram emot det, otroligt roligt!
Har inte hört att Rolex bjuder sina trogna kunder...
Älska Jaeger LeCoultre! Och Nymans Ur 1851
Blir Jäkligt kul! På ren svenska!Kul, det blir en upplevelse att minnas.
Du kanske blir så sugen på något, att du kommer hem med en till.Blir Jäkligt kul! På ren svenska!
En tribute reverso vore ju kul! Eller en blå memovox...Du kanske blir så sugen på något, att du kommer hem med en till.
Riktigt kul, blir så klart en fantastisk upplevelse.Fick precis en inbjudan till Jaeger-LeCoultre fabriken tillsammans med @Nymans Ur 1851 i september! Ser verkligen fram emot det, otroligt roligt!
Har inte hört att Rolex bjuder sina trogna kunder...
Älska Jaeger LeCoultre! Och Nymans Ur 1851
Två men bara en nyRiktigt kul, blir så klart en fantastisk upplevelse.
Hur många JLC har du köpt för att bli en trogen kund
Det klart du ska vara glad, snart är den tillbaka från service.Två men bara en ny
Anledningen är väl att min polaris är på garantiservice och att dom dragit ut 1 vecka på tiden?
Men jag är glad ändå, nu
Jobbigt val , det kan liksom inte gå fel.En tribute reverso vore ju kul! Eller en blå memovox...