don segundo
Silver
Squadra Hometime idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du kommat på ”nya” tavlan på bukten? Tror inte det samma som jag pm ade om förutDrar in dollares med jumbon. Oxh drömmer om nya tavlor.
Har kollat av lite då och då, men tyvärr inget korrekt som dykt upp. Tack ändå för stöd i jakten!Har du kommat på ”nya” tavlan på bukten? Tror inte det samma som jag pm ade om förut
Den blev bra.Nytt Instagramband från Camille Fournet. Körde express och det gick fort, två veckor bara.
Ultra Thin Q1342520
På planet mot påskfirande!
Varit sugen på den där och tyckte att 80 var ganska rimligt pris med eventuellt lite prutning? Kanske inte då?Denna har ju verkligen legat länge på nymans pre-owned utan blivit köpt. Förut låg priset på 80 mer ser ut som dom tagit bort priset helt nu. Vad borde den säljas för?
https://www.nymansur.com/sortiment/...908420po/jaeger-lecoultre-reverso-tribute-duo
Som sagt, med lite prutning så. Fin klocka men Nymans har inte direkt svart bälte i att lägga upp säljande bilder...Varit sugen på den där och tyckte att 80 var ganska rimligt pris med eventuellt lite prutning? Kanske inte då?
Grym Grande Taille!Den här fick hänga med idag. En GT.
Nej, jag har den på remmen. Har inte kompetens att byta själv o det finns ingen riktig urmakare här, såmjag får väl åka till Göteborg.har den bara ”till fint”. Den enda som fattar vad det är för ur är min systerson, som har en del Rolex,Panerai mm. Han är KS:are. Han heter Fredrik(SWE).Länk är underskattat på JLC!
Jag hade en fin länk till min första Reverso (snarlik din, men min var mer åt beads of rice-hållet) men det var tidigt i mitt klockintresse så jag uppskattade det inte då utan satte på ett från Hirsch.... Bad mistake.
@Granger9050 har du några bilder på min fd. klocka med länken monterad?
Fantastiskt trevlig klocka! Gillar du rött mer än vitt eller varför nollställer du inte gångindikatorn för kronografen?
Tack! Trevligt med lite färgomväxling. Är ju lite av en sport att stoppa kronografen prick på 12 + att jag är lite fascinerad av att se när minutvisaren flyttar ett snäpp exakt på 60:e sekunden.Fantastiskt trevlig klocka! Gillar du rött mer än vitt eller varför nollställer du inte gångindikatorn för kronografen?
@aleks Visst klämde du på en sån på SIHH?Är det någon som klämt på den här?
Var in på Krons sist jag var i storstan men de hade inte fått in någon men trodde att Nymans kanske sålt en.
Spänd på hur tavelfärgen upplevs i verkligheten - tycker den känns lyckad på bild!
Är det någon som klämt på den här?
Var in på Krons sist jag var i storstan men de hade inte fått in någon men trodde att Nymans kanske sålt en.
Spänd på hur tavelfärgen upplevs i verkligheten - tycker den känns lyckad på bild!
Stämmer.@aleks Visst klämde du på en sån på SIHH?
Mycket bra!!Efter en tids frånvaro i denna tråden är det dags för comeback. Har sagt det många gånger innan men när jag fick på strutsbandet på denna så tror jag aldrig den kommer lämna. Vad säger ni? Är det årets sommarklocka .
Det är något speciellt med JLCs ljusa tavlor och struts. Mycket bra.Efter en tids frånvaro i denna tråden är det dags för comeback. Har sagt det många gånger innan men när jag fick på strutsbandet på denna så tror jag aldrig den kommer lämna. Vad säger ni? Är det årets sommarklocka .