Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja!Instagramband!
Lämnade fabriken så här:Vad vet vi om detta? Har aldrig set en memovox jumbo innan och kan inte hitta mycket på Google
https://auction.catawiki.com/kavels/25097391-jaeger-lecoultre-alarm-memovox-jumbo-men-1960-1969
Finns fler varianter på frankenur av den modellen:WOW. I knew something was off when I couldn't find any other sources of information, but would never suspected it's a such a conversion.
As far as franken goes, whoever created this one could have made a great career for himself if choosing the "right path".
Baam!!
Gillar normalt inte guld man det finns undantag!Jägarfredag!
Den är så himla bra!! Alla borde ha en reverso! Även jag...
Har inte alla klocknördar en Reverso?Den är så himla bra!! Alla borde ha en reverso! Även jag...
Tillslut såHar inte alla klocknördar en Reverso?
Tillslut så
Har inte alla klocknördar en Reverso?
Shit, det där blev riktigt bra.Beställde en mer grå/taupe nyans från Camille Fournet via Bo Berggren men denna nyans funkar också, om den bara var 1 mm bredare... Köpte en mörkbrun OEM alligator också.
JLC Master Ultra Thin Q1342520
Broder, vårda ditt språk det här är JLC tråden inte Breitling trådenShit, det där blev riktigt bra.
Men som du skrev, gärna en mm till....
What?Broder, vårda ditt språk det här är JLC tråden inte Breitling tråden
Ommålad?En till färgglad klassiker
Bättre än ovanDen funkar på henne också... Lagom högt upp på handleden också
Riktigt fin med det bandet (förutom glappet mellan bandhornen). Jag var själv sugen på den klockan men tvekade lite för länge... och om bilderna i annonsen haft det bandet hade jag nog slagit till.Beställde en mer grå/taupe nyans från Camille Fournet via Bo Berggren men denna nyans funkar också, om den bara var 1 mm bredare... Köpte en mörkbrun OEM alligator också.