Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt fin! Riktig klassiker.Nu kan jag hänga här lite mer anständigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Medium?Nu kan jag hänga här lite mer anständigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan jag hänga här lite mer anständigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackSnyggt! Medium?
Det kan man verkligen säga!! Detta tog lite tid men bra blev detÄntligen!!
Har den senaste tiden vart lite svag och funderat på att sälja min ReversoNu kan jag hänga här lite mer anständigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Väldigt trevligt att höraHar den senaste tiden vart lite svag och funderat på att sälja min Reversomen efter jag sett dina bilder så inser jag att den kanske borde behållas och få en ny outfit istället
![]()
Det var yngsta sonen som tyckte klockan på bilden var cool och taggade mig. Kollade inte så noga som du. Men tillräckligt noga för att se att det var ett syskon till dinMåste kommentera detta insta-inlägg från JLC: https://www.instagram.com/jaegerlec...tm_source=ig_share_sheet&igshid=1rm9avbawte1g
Klockan är ju underbar, som ni alla vet, och speciellt roligt eftersom @RicVin slänger in en tag om min guldare.
Men hur tänker JLC. Någon är riktigt vaksam och konstaterar att klockan går rejält före och visar på december 2019, men den 11:e blir inte en måndag, utan en onsdag. Har inte kollat om månfasen stämmer.
Nu går ju dessa klockor inte att bara ställa om för att gå rätt, utan de måste plockas isär för att justeras rätt. Allt hänger ihop och någonstans har denna hamnat i otakt.
Lite klantigt, eller så ville de väcka uppmärksamhet.
Nåja, slänger in en bild på min, även om den är från i går
![]()
Har du lagt en beställning? När kommer hon?Det var yngsta sonen som tyckte klockan på bilden var cool och taggade mig. Kollade inte så noga som du. Men tillräckligt noga för att se att det var ett syskon till din![]()
?.. Nope. Sonen taggade mig i det insta inlägg T skriver om. Jag taggade T. Thats allHar du lagt en beställning? När kommer hon?
Synd! Hade passar dig bra!?.. Nope. Sonen taggade mig i det insta inlägg T skriver om. Jag taggade T. Thats all![]()
Dom är häftiga dom där.Nyförvärv...![]()
Fin 60-talare med åttadagarsverk.
Nykärlek... förövrigt helt rätt val på band enligt mig, snyggtGod morgonfantaster
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underbart med kärlekNykärlek... förövrigt helt rätt val på band enligt mig, snyggt![]()
Helt rätt tänkt, blir två olika klockor, tänk så mycket ett band kan göra egentligenUnderbart med kärlek
Ja det bandet är verkligen trevligt. Det var det jag fastnade för. Sedna så valde jag ett svart alligator band. Så man kan ha klockan till tex mörk kostym etc. kommer sedan att komplettera med något annat band.
Kool, har en annan variant med det verket, tyvärr inte lika bra.Nyförvärv...![]()
Fin 60-talare med åttadagarsverk.
Sitter nu och letar efter lite andra band. Skulle nog vilja ha två band till. Gillar deras snabbfäste utan verktyg. Vilket gör att man snabbt och enkelt kan byta band.Helt rätt tänkt, blir två olika klockor, tänk så mycket ett band kan göra egentligen![]()
Köp deras Bruna Casa Fagliano kalv.Sitter nu och letar efter lite andra band. Skulle nog vilja ha två band till. Gillar deras snabbfäste utan verktyg. Vilket gör att man snabbt och enkelt kan byta band.
Kan säga att jag tittat på det, det är verkligen skönt läder!! Men jag har hittat den i blåKöp deras Bruna Casa Fagliano kalv.
Kontakta Casa Fagliano så gör dom det åt digKan säga att jag tittat på det, det är verkligen skönt läder!! Men jag har hittat den i blåtror det kan bli riktigt bra
vet dock inte om de säljs...
Åhh, tack!!Kontakta Casa Fagliano så gör dom det åt dig
Men glöm inte att du måste säga till om Quick realise spring bars... annars får du modda själv sen