• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Var jag med, hade jag trevligt?
Jag har tittat igenom ej officiellt material, och du finns med där. Enligt vår norska guide så hade du/ni trevligt om än för en kort stund...

Du och jag samt de lite yngre killarna @Pelarn och @TiE tog oss ut för att kolla nattlivet. De äldre människorna så som @Margarinkungen orkade inte med utelivet, föga förvånat ;)
C0796EFA-1FE4-4583-8AAD-5928AEF58300.jpeg
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor

Kaká

Omega
Lycka till i jakten, försök prova storleken om du kan innan du handlar på distans, dom där millimetrarna gör faktiskt stor skillnad.
Allt gott och välkommen i Reverso klubben! Du kommer inte ångra dig

Äntligen är den här :)
IMG_2590 (1).jpg


Nu behöver jag er hjälp att hitta ett strutsband så den blir komplett. Någon som har tips på vart man kan hitta ett?

Tänker mig något i den här stilen: https://i.pinimg.com/originals/50/18/d7/5018d78223d556b31d1b9c8903325e55.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Hahaha! Astrevlig verkligen, men fyller år snart och jag vill ha 1931 Chokladen i guld :woot:
0B022B75-775A-4C4B-8672-7B5B6F571F5F.jpeg

Okej, okej - chokladen är jäääääkligt bra, kollat på den löjligt många gånger och den slår mig som lika bra varje gång, tavlan är strålande bra! Kanske liiiite stor men det är ju i min bok - funkar trots allt.

Var ligger duo i pris typ nu för tiden?
 
Okej, okej - chokladen är jäääääkligt bra, kollat på den löjligt många gånger och den slår mig som lika bra varje gång, tavlan är strålande bra! Kanske liiiite stor men det är ju i min bok - funkar trots allt.

Var ligger duo i pris typ nu för tiden?
Allt emellan 59-79k på CH24 då de kommer upp. Inte sett någon till salu, eller säljas i Sverige på länge.
 
Senast ändrad:
Topp