Numera under garanti tom 12/3 2026!! Tack Jaeger-LeCoultre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon, måste regga även min JLC.Numera under garanti tom 12/3 2026!! Tack Jaeger-LeCoultre
Det är inte flugskit!! Älska JLCKlart! Riktigt trevligt av Jaeger, man tackar för denna service.
Jag tror det var 15 maj. gå in och registrera din klocka igen. Om den fortfarande är under garanti så får du några år till.Undrar när dom började med detta? Har också reggat på JLC hemsida förra året men då fanns ingen förlängd garanti.
Undrar när dom började med detta? Har också reggat på JLC hemsida förra året men då fanns ingen förlängd garanti.
Gäller from idag, in och registrera dina klockor, meddela vad du fick, intressant att vetaJag tror det var 15 maj. gå in och registrera din klocka igen. Om den fortfarande är under garanti så får du några år till.
Jag registrerade min klocka januari 2018. Idag gick in på mitt konto och registrerade igen och fick garanti till 2026. Suveränt bra.
Har PM at digNågon i tråden som vill hjälpa mig?
https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-halsbandssmycke-med-klocka.112563/
JLC vill ha CHF 260 för att man ska få tillgång till deras arkiv/assistans av dem. Lite väl mycket då vi inte har en aning om smycket och om det ens är äkta...
Gäller from idag, in och registrera dina klockor, meddela vad du fick, intressant att veta
Mem dom bryr sig tillräckligt för att be dig skicka in garantibeviset.Fick till 2025 på min MC.
Min 11 år gamla GT "under review". Dom bad om en kopia på garantibeviset.... Men känns som lite dåliga odds att få en maximalt åtta-årig garanti på just den
Jag har haft en reverso gran sport chrono på gummi. Viklåset är najs men gummit är så där. Även om gs är en sportklocka så lirar den inte på gummi tycker jag. På länk däremot är den mycket mycket bra.Någon som har en reverso på gummi /eller har haft och kan dela erfarenhet?
Välkommen och stort grattisInte min första JLC (lyckligtvis ), men första reverson och tror första instick (med bild) i denna tråd.
Bild från tidigare idag. Trevlig helg allihop!
Inte min första JLC (lyckligtvis ), men första reverson och tror första instick (med bild) i denna tråd.
Bild från tidigare idag. Trevlig helg allihop!
Välkommen och stort grattis
Grattis till ett mycket bra val!
Stort tack!
Roterade nyss och plockade upp Explorern för helgen men blir fasen sugen på att rulla Reverson i helgen
Kör på en Atmos också så har du en klassisk JLC-trippelPassar på att publicera en bild medan man har en duo. Vet ju aldrig när något nytt dyker upp som gör att pengar måste frigöras.
Jag är tyvärr inte så kunnig inom JLC som man borde vara. För mig har Memovoxen och Reverson varit de mest ikoniska modellerna, men vad säger ni som kan mer. Vilken JLC ”måste” man ha provat?
Kör på en Atmos också så har du en klassisk JLC-trippel
Den är verkligen fin! En Reverso eller två är aldrig felBlir lite sugen pa en Reverso efter att ha kollat denna traden, men har ar min Polaris som jag ar valdigt nojd med.