• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Numera under garanti tom 12/3 2026!! Tack Jaeger-LeCoultre
2DFA559B-4964-4957-B938-F35E055F15D8.jpeg
 

Duckie

Omega
Undrar när dom började med detta? Har också reggat på JLC hemsida förra året men då fanns ingen förlängd garanti.
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Undrar när dom började med detta? Har också reggat på JLC hemsida förra året men då fanns ingen förlängd garanti.
Jag tror det var 15 maj. gå in och registrera din klocka igen. Om den fortfarande är under garanti så får du några år till.
Jag registrerade min klocka januari 2018. Idag gick in på mitt konto och registrerade igen och fick garanti till 2026. Suveränt bra.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Undrar när dom började med detta? Har också reggat på JLC hemsida förra året men då fanns ingen förlängd garanti.
Jag tror det var 15 maj. gå in och registrera din klocka igen. Om den fortfarande är under garanti så får du några år till.
Jag registrerade min klocka januari 2018. Idag gick in på mitt konto och registrerade igen och fick garanti till 2026. Suveränt bra.
Gäller from idag, in och registrera dina klockor, meddela vad du fick, intressant att veta
 

St Maxime

KS Explorers Club
Roterade nyss och plockade upp Explorern för helgen men blir fasen sugen på att rulla Reverson i helgen :D

Explorer sjukt trevlig klocka också! Mkt märkligt hur man själv omprövar vissa klockor för 2-3 år sedan tyckte jag Explorer var lite trist - idag ypperligt stilren. Exp 2 förstod jag inte alls numera så är den med vit tavla en sommardröm:) Mao både "måste" provas:)
 

St Maxime

KS Explorers Club
Passar på att publicera en bild medan man har en duo. Vet ju aldrig när något nytt dyker upp som gör att pengar måste frigöras.

Jag är tyvärr inte så kunnig inom JLC som man borde vara. För mig har Memovoxen och Reverson varit de mest ikoniska modellerna, men vad säger ni som kan mer. Vilken JLC ”måste” man ha provat?

E98D70C3-7EC5-40E8-A0E9-F5B09D074E57.jpeg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Passar på att publicera en bild medan man har en duo. Vet ju aldrig när något nytt dyker upp som gör att pengar måste frigöras.

Jag är tyvärr inte så kunnig inom JLC som man borde vara. För mig har Memovoxen och Reverson varit de mest ikoniska modellerna, men vad säger ni som kan mer. Vilken JLC ”måste” man ha provat?

E98D70C3-7EC5-40E8-A0E9-F5B09D074E57.jpeg
Kör på en Atmos också så har du en klassisk JLC-trippel :D
 
Topp