Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske inte, men helt klart en av de tuffaste. Får lägga upp min gamle krigare med.Inte den modellen man tänker på när någon säger Jaeger-LeCoultre
Kanske inte, men helt klart en av de tuffaste. Får lägga upp min gamle krigare med.
Tyvärr inte, får dras med denna i fulmetall. Bättre skick är en definitionsfråga, min boett är rätt sliten, mycket mässing som lyser igenom. Tog en bild på verket, inte lika pimpat som ditt även om mitt är gulddoppat.Du råkar inte ha en geophysic undangömd bland dina fian klockor? Din WWW är äldre och i bättre skick än min mark - mäktigt! Har du några bilder på urverket i din?
Tyvärr inte, får dras med denna i fulmetall. Bättre skick är en definitionsfråga, min boett är rätt sliten, mycket mässing som lyser igenom. Tog en bild på verket, inte lika pimpat som ditt även om mitt är gulddoppat.
Varken Rolex eller JLC är ett av världens 10 mest EXKLUSIVA märken.Hej,
Ny på detta forum.
Undrar hur ni ser på Jeager- LeCoultre som klocka Vs Rolex exempelvis?
Oavsett modell- och i generella termer vilka är klockvärdens 10 mest exklusiv klockmärken?
Häl A
Förlåt! Läste fel.Ok - syftade inte på att någon av dem skulle vara bl a dem 10 mest exklusiva. Mest nyfikna på vilka. Jag har precis köpt en JL och äger både en omega och rolex så var mest nyfiken. Andrahandsvärdet är viktigt för mig.
T-shirt, shorts och Reverso är lika som kostym och Reverso!Sneakers, jeans och piké ihop med Reverso på krokodil. Fungerar bra tycker jag!
Inte den modellen man tänker på när någon säger Jaeger-LeCoultre
Kanske inte, men helt klart en av de tuffaste. Får lägga upp min gamle krigare med.
Fungerar fint!T-shirt, shorts och Reverso är lika som kostym och Reverso!
Edit: över kaffefläcken är det närmsta guld daytona jag hittills kommit....
Fungerar fint!
Ja den går till det man sätter på sig
Ps. Kaffe fläcken ger karaktär
Blir lite sugen pa en Reverso efter att ha kollat denna traden, men har ar min Polaris som jag ar valdigt nojd med.
Trippelgrattis!!En MC fick följa med på lördagens examinering. WG-Reverson bars till kostymen på fredagens sittning. Det fins en JLC för varje tillfälle.
#stoltfartillnyblivenläkare
VackertEn MC fick följa med på lördagens examinering. WG-Reverson bars till kostymen på fredagens sittning. Det fins en JLC för varje tillfälle.
#stoltfartillnyblivenläkare
Bandstiften är raka, så många band borde funka. Är lite tajt mellan stiftet och boetten så ett tjockt läderband kanske blir lite pilligt att få dit.Väldigt trevlig! Jag har blivit lite sugen på den modellen efter att ha fingrar på Polaris kronografen i helgen (vilken kvalitetskänsla!).
Hur är det med armbandet, funkar vilka band som helst eller är det bara just det gummibandet som passar?
På de bilder jag sett så verkar bandstiften rätt krökta vilket gör att man måste ha band med konkav (istf rak) form mellan bandhornen.
Bandstiften är raka, så många band borde funka. Är lite tajt mellan stiftet och boetten så ett tjockt läderband kanske blir lite pilligt att få dit.
Den tavlan är körd, måste målas om. Någon klant som rengjort den. Det har varit uppe tidigare för diskussion på forumet.
Någon som har en aning om vilken detta skulle kunna vara?
Om det hjälper vet jag att alla delar som ni inte ser är i guld.
Går den att fixa eller är det lost cause?
Riktigt tjusig gravyr där! Och fantastiskt ur, topp!!