Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju helt fantastiskt ut! Vad är det som naggar?Reverson fick lite handledstid idag, fortfarande inte helt bekväm med strutsbandet..
Enig. ”Alla” verkar anse att struts är bra på Reverso men på de tre-fyra Reversos jag ägt har jag aldrig riktigt kommit överens med struts.Reverson fick lite handledstid idag, fortfarande inte helt bekväm med strutsbandet..
Tror att det är kontrasten mellan strutsen och min hudfärg haha.. tycker ofta att ett ljusare band blir snyggare på mig! Sen har jag tre band till reverson men jag kommer alltid tillbaks till det svarta bandet, tycker det gråa i tavlan kommer fram bäst med svart bandSer ju helt fantastiskt ut! Vad är det som naggar?
Håller helt med! Tack för tipsen, har förutom casa bandet som kom med, strutsen också ett svart CF band i svart som jag tycker Är grymt braEnig. ”Alla” verkar anse att struts är bra på Reverso men på de tre-fyra Reversos jag ägt har jag aldrig riktigt kommit överens med struts.
Lite tips på band som jag (rent subjektivt) föredrar och haft på mina:
- De flesta Molequin-band tex brunt/blått kalvskinn
- OEM-alligator
- Rocka
- Ödla
- Camille Fournet alligator (inte testat själv men sett på bild)
- Hèrmes har en del snygga också
Jäger är alltid något att ha, men rent ekonomisk. Nja... kanske inteHallå..
Hittade den i en skylt idag. 18caaaraaats gold, manuell. Inte alls min stil, men föll för crestet ifrån Mellanöstern.. Är detta något att ha? Vad är ett skäligt pris? Vet nada mer och bilden suger i know.
Finns inget dom inte klarar av... haha
Batman Forever går på Kanal 5.
Intressant reverso.
Master calendar är riktigt fin. Synd på storleken då den är ganska rejäl.Fyller jämnt i början på nästa år och tänkte köpa nåt skoj till mig själv.
På Nymans igår kikade jag på
Vacheron Constantin Quai De l'Ile men den var på tok för stor.
Säljaren nämnde att jag kanske borde prova några Jlc Master control.
Två st tunna och en tjockare med flera komplikationer.
De tunna var lite för anonyma men Master Calender var ju häftig och månfas är ju läckert!
Frågade säljaren om service och var femte år och ca 10-11k blev svaret.
Glömde dock prova Memovoxen. Hur bärs den jämfört med Master Calendern? Ska väl vara lite tjockare?
40mm va? Funkade på migMaster calendar är riktigt fin. Synd på storleken då den är ganska rejäl.
Ja. Det är ju så klart subjektivt. Jag hade gärna sett den som 36 eller där omkring.40mm va? Funkade på mig
Jättesnygg klocka!Fyller jämnt i början på nästa år och tänkte köpa nåt skoj till mig själv.
De tunna var lite för anonyma men Master Calender var ju häftig och månfas är ju läckert!
Glömde dock prova Memovoxen. Hur bärs den jämfört med Master Calendern? Ska väl vara lite tjockare?
Jag har lite olika idéer men inte riktigt valt klart.
Fyller jämnt i början på nästa år och tänkte köpa nåt skoj till mig själv.
Grattis i förskott och helt rätt val av tillverkare. Jag har börjat snöa in på eight day perpetual om du kan leva med en begagnad för jag tror inte att dom tillverkas längre.Fyller jämnt i början på nästa år och tänkte köpa nåt skoj till mig själv.
Mucho dineros! Men jäklar vad cool!Grattis i förskott och helt rätt val av tillverkare. Jag har börjat snöa in på eight day perpetual om du kan leva med en begagnad för jag tror inte att dom tillverkas längre.
Otroligt fina verk och klockor. Finns i både stål och ädlare metall.
Kommer länka en strax via Chrono24
https://www.chrono24.com/se/jaegerl...nder--id3467509.htm?SETLANG=se_SE&SETCURR=SEK
Mucho dineros! Men jäklar vad cool!
Mucho dineros! Men jäklar vad cool!
Troligen eventuellt kanske i mitt kungarike snart eller senareGo big or go home!
Troligen eventuellt kanske i mitt kungarike snart eller senare
Vad är de små tavlorna högst upp till för?Go big or go home!
Vad är de små tavlorna högst upp till för?
Riktigt frän hur som helst!
Edit: på nedre bilden då såklart.
Vänstra är powerreserve, högra vet jag inte, kanske en sån snabb propeller som på barnkepsar?