Tack snälla! Hon sitter på idag igenRiktigt tjusig gravyr där! Och fantastiskt ur, topp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack snälla! Hon sitter på idag igenRiktigt tjusig gravyr där! Och fantastiskt ur, topp!!
Jag lät göra den, @Nymans Ur 1851 har en gravyrmaskin och Basse bakom spakarna. Funderar du också på en Reverso?Riktigt skön gravyr faktiskt, har du fått det gjort själv eller köpt den så?
Vad har du för roligt i samlingen?Möjligen någon gång i framtiden, men just nu känner jag mig nöjd!
Har alltid klickat på "+ citat" det kanske inte fungerar, tack för infonVad har du för roligt i samlingen?
(Tryck på ”Citera” när du svarar så får den andra personen en notis om att du svarat på något inlägg, i all välmening)
Härlig samling, ser ut som du ligger farligt till för en Reverso i snar framtidHar alltid klickat på "+ citat" det kanske inte fungerar, tack för infon
Just nu i samlingen finns det nästan enbart vintage förutom en fin Victorinox jag fick av min kära sambo.
Det saknas några andra klockor i bilden men inget värt att gå in på, förutom en gammal sub som behöver service.
Vad har du själv?
Kul att du frågar
Hahaha ja möjligen! Har du en att sälja?Härlig samling, ser ut som du ligger farligt till för en Reverso i snar framtid
Haha, nej den här stannar, det var ju delvis jag lät gravera den.Hahaha ja möjligen! Har du en att sälja?
Ja den är super fin!Haha, nej den här stannar, det var ju delvis jag lät gravera den.
Men dom är fantastiskt fina armbandsur
Bara du som kan säga vad du verkligen gillar. Men någon gång bör du äga en ReversoJa den är super fin!
Har varit sugen på den eller alternativt cartier basculante vi får väll se! Only time can tell
Det ena behöver väl inte utesluta det andraJa den är super fin!
Har varit sugen på den eller alternativt cartier basculante vi får väll se! Only time can tell
Japp, det star "Proto" (baksidan ca kl 16) pa den med krokt stift, sa verkar vara en rimlig teori.Tack för ditt svar och för bilden. Jag tittade lite på bilder och det ser nästan ut att finnas två varianter, en som är en väldigt krökt (se övre bilden)
och en som är rak (som din). Kanske är det bilder som på någon tidig prototyp som också far omkring? Hur som helst så är det goda nyheter. Det är ju roligt att kunna välja band bland annat än JLCs sortiment.
Riktigt snygg!! Stort grattis. (Har min OEM struts liggande hos @Nymans Ur 1851 som ska hämtas så smart jag har möjlighet)
Jag vill se den på andra hållet med! Snålt med bilder på "baksidan"Mycket Reverso i tråden nu
Jag är inte ekiperad med Reverso ikväll, men det kanske @Margarinkungen är ?Jag vill se den på andra hållet med! Snålt med bilder på "baksidan"
@Jimmy042 har bara fyra klockor med mig för att fira midsommar men såklart är Reverson med! @llesurk hur kommer det sig att du lämnade din finaste klocka hemma?Jag är inte ekiperad med Reverso ikväll, men det kanske @Margarinkungen är ?
Den texten är verkligen 100% där, passar in så jäkla bra så det ser ut att vara original.
Guds frid till dig ocksåDen texten är verkligen 100% där, passar in så jäkla bra så det ser ut att vara original.
Önskar dig en trevlig kväll, och fortsatt sinnesro.
Jag tänkte midsommar lika med regn. Läderarmband och vatten =no go.
Spännande!! Reverso?Längtar efter att hänga i denna tråd på riktigt.
/B