Mycket bra! Har också sneglat på en sån...Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Men är så sjukt glad jag äntligen slog till på denna modell.. mkt mysig.
Körde dock Reverso idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Har också sneglat på en sån...Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Vilken storlek är din Reverso? Den ser välbalanserad ut.Körde dock Reverso idag
Tack så mycket. Det är en Classic Large Small Second, får jag säga det själv så är även bandet mycket bra. Oem strutsen.Vilken storlek är din Reverso? Den ser välbalanserad ut.
Bror, du kanske kan förklara vad subdialen uppe till höger gör? Vi hade en diskussion om det tidigare här i tråden (@thewallin @TiE)Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Bror, du kanske kan förklara vad subdialen uppe till höger gör? Vi hade en diskussion om det tidigare här i tråden (@thewallin @TiE)
Grymt bra. Grattis!Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Bror, du kanske kan förklara vad subdialen uppe till höger gör? Vi hade en diskussion om det tidigare här i tråden (@thewallin @TiE)
Dag/Natt indikator samt en ”red zoone” som indikerar när PC’n inte får ställas.. då mekanismen är igång liksom.
Vi löste faktiskt det där även om min första gissning var att det var som propeller på barnkeps!
Tack, kan du posta en närbild på den subdialen?Vore ju nåt om den snurra vid hård vind
Nice, men borde innehålla bandstiftverkygFick en gåva från våra vänner också, visade jag denna?
Ja och en boettöppnare... men dom vågar väl inte ge mig några idéer... hahaNice, men borde innehålla bandstiftverkyg
Tack, kan du posta en närbild på den subdialen?
Edit: framgår det natt och dag?
Tack, kan du posta en närbild på den subdialen?
Edit: framgår det natt och dag?
Grymt. Tack!! Den är jävligt bra på ren Åländska!Lånade en bild tills dagsljus och fototid infinner sig. Öppningen blir röd när datum etc inte får ställas. Färgade delen av visaren befinner dig i fältet nattid
Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Hahahaha, så är det definitivt!! Kanske hade varit läge för ett datum ingrepp på din Reverso annarsJa och en boettöppnare... men dom vågar väl inte ge mig några idéer... haha
Kan ju testa på din, ser vissa problem med dessa verk faktiskt. Men går det på din så kör vi även på min... hahahHahahaha, så är det definitivt!! Kanske hade varit läge för ett datum ingrepp på din Reverso annars
Jag har tillgång till pelarborrmaskinKan ju testa på din, ser vissa problem med dessa verk faktiskt. Men går det på din så kör vi även på min... hahah
vilket mästerverk till tavla, magnifico!Lånade en bild tills dagsljus och fototid infinner sig. Öppningen blir röd när datum etc inte får ställas. Färgade delen av visaren befinner dig i fältet nattid
Och överhandsfräs?! Då kör viJag har tillgång till pelarborrmaskin
Och ett stans så det går att få till en fyrkantigt datumskiva.Och överhandsfräs?! Då kör vi
Finns flera!! Finns även en Robland fräs. Ingen CNC fräs, men du har väl stadig hand?Och överhandsfräs?! Då kör vi
Bengt Fahlström?
Överläcker är den!! Som nybliven innehavare av JLC själv så slås jag av finishen varje dag jag drar på den, men det här urverket är på en helt annan nivåSpammar lite bilder, gillar verkligen tavlan på denna, den var orsaken att det blev denna över MUTP. Baksidan är om den med
Överläcker är den!! Som nybliven innehavare av JLC själv så slås jag av finishen varje dag jag drar på den, men det här urverket är på en helt annan nivå
Hur tjock är klockan?Spammar lite bilder, gillar verkligen tavlan på denna, den var orsaken att det blev denna över MUTP. Baksidan är ok den med
Hur tjock är klockan?