Alberget4a
Guld
Fel fråga, hur tunn är klockan...Hur tjock är klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel fråga, hur tunn är klockan...Hur tjock är klockan?
Rätt tjockt?Fel fråga, hur tunn är klockan...
Konstruktivt!Rätt tjockt?
Dammar av systemkameran!
Min som är automatisk är 9.22 mm. Hur menar du att dina inlägg ovan var konstruktiva?Konstruktivt!
Tack! Ja den är riktigt grym, första guldaren för min delOj vad bra! Tänker det varje gång jag ser den. Jag som heller inte alltid gillar guld...
Klockorna i fråga är kända för att vara tunna relativt annat. Men visst, man kan fråga sig hur tjock en Porsche är istället för att fråga hur snabb den är, typ.Min som är automatisk är 9.22 mm. Hur menar du att dina inlägg ovan var konstruktiva?
Fast det har en helt annan innebörd. Jag ville veta tjockleken, hittade inte det på hemsidan.Klockorna i fråga är kända för att vara tunna relativt annat. Men visst, man kan fråga sig hur tjock en Porsche är istället för att fråga hur snabb den är, typ.
Ok, fråga en kvinna hur tjock hon är när du menar vad hon väger (vilket i sig är en förbjuden fråga)Fast det har en helt annan innebörd. Jag ville veta tjockleken, hittade inte det på hemsidan.
Fast det är också olika saker, vikt och tjocklek. Skärp dig nu och sluta tramsa.Ok, fråga en kvinna hur tjock hon är när du menar vad hon väger (vilket i sig är en förbjuden fråga)
Hur tjock är klockan?
Men det är väl inte tjockt med tanke på alla komplikationer hade det varit en Rolex hade den varit 119mmFick det till 11,9mm, vilket egentligen är lite tjockt. Men upplever den inte stabbig när jag bär den
Med boettstorleken tror jag det är fina proportioner. Smäckra och tunna boetter är inte så populärt idag. Kan tänka mig att större fjäder också gör att de kanske blir tjockare? Det är såklart ingen tjock klocka men var intresserad vad den mätte in på.Fick det till 11,9mm, vilket egentligen är lite tjockt. Men upplever den inte stabbig när jag bär den
Med boettstorleken tror jag det är fina proportioner. Smäckra och tunna boetter är inte så populärt idag. Kan tänka mig att större fjäder också gör att de kanske blir tjockare? Det är såklart ingen tjock klocka men var intresserad vad den mätte in på.
Ok, fråga en kvinna hur tjock hon är när du menar vad hon väger (vilket i sig är en förbjuden fråga)
Otroligt bra band till Reverson. Jag har personligen inte använt något annat sedan jag fick mitt. Grymt snyggtFyller på med min OEM struts som får lite handledstid idag efter haft Explorern hela veckan. Fascinerande hur mycket färgen på visarna ändras med ljuset.
Jag har tillgång till pelarborrmaskin
Tack snälla!Jag älskar att jag förstår referensen!
Trevlig pod-avsnitt @Margarinkungen!
Den där är riktigt bra!!
Efter månader i en låda kände ja att de var dags att använda den igen
Ja gillar den skarpt, men av någon anledning får den inte så mycket tid på handleden.Den där är riktigt bra!!
Den där är för bra för att bo i en låda.
Efter månader i en låda kände ja att de var dags att använda den igen
Den där är för bra för att bo i en låda.
ja har inga invändningar, ja får väl skylla på att de har varit sommar och då blir de mindre svettigt med länkDen där är för bra för att bo i en låda.