Dagensoutfit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ska det göra! Kul att just du tog den så vi får njuta av henne....Börjar kännas riktigt bra nu
Jag har large och den är 20/18mmHar någon koll på om det går att använda samma band till medium och large, dvs är luggavståndet samma?
Den medium jag (snart) är stolt ägare av har 19 mm och det band jag är spekulant på kom med en Reverso large så jag skulle gärna vilja få bekräftelse på om det fungerar eller ej.
Tack för svar! Det verkar vara lite andra dimensioner på medium då, tror jag läst att det är 19/16mm för medium. Jag har hittat viklås som är 16 mm som förmodligen är till dessa band. Får nog kika in på Nymans nästa gång jag är i stan helt enkeltJag har large och den är 20/18mm
Gamla Classiquen hade 19/16 vill jag minnas så det är troligen så att medium har samma banddimesioner då dem är lika i storlek? Men jag gissar baraTack för svar! Det verkar vara lite andra dimensioner på medium då, tror jag läst att det är 19/16mm för medium. Jag har hittat viklås som är 16 mm som förmodligen är till dessa band. Får nog kika in på Nymans nästa gång jag är i stan helt enkelt
De blåa visarna mot den urtavlan är oslagbart!Spände på den stackars strutsen igen
Är det "ögonen" som gör struts speciellt eller känns struts på något speciellt sätt? Kanske väldigt mjukt och följsamt eller?Fixde nytt strutsband i dag. Måste ju ha ett jag också!
Klart att det är ögonen som gör de speciella, och då ska de inte vara färgade så att man knappt ser dem. Men tror faktiskt att de är lite mjukare också.Är det "ögonen" som gör struts speciellt eller känns struts på något speciellt sätt? Kanske väldigt mjukt och följsamt eller?
Tjena, jag är ny här på klocksnack. Är inne på att skaffa mig en Reverso Classique, är det någon som har några tips? Jag tänkte köpa en begagnat. kanske kan länka mig till rätt ställe.
Trådpremiär! Fick hem denna Reverso GMT duoface ref 270.8.54 i veckan och är toknöjd, även om det kommer ta ett tag att vänja sig med den något mindre storleken.
Länken sitter väldigt skönt och ser ganska fräck ut tycker jag, ska nog komplettera med läder eller struts för att ha som omväxling.
Grym kvalitetskänsla, känns som ny trots att den är ca 20 år gammal.
Tack så mycket! Ja, jag har sneglat på Reverson i flera år nu. Vill ha en med manuelt eller automatiskt urverk och strutsbandet till!Först och främst välkommen till KS! Kul att du fastnat för en Reverso också. Otroligt allsidig klocka. Tänker du dig en manuell eller en kvarts?
Finns säkert många som har bättre tips på köpställen, men för egen del har det blivit mest här på Klocksnack samt en del på Kaplans och tycker man att det utbudet är för skralt så kika med fördel på Chrono24.
Tack så mycketGrattis till trevlig klocka! Varit sugen på en duoface själv. Någon av sidorna som får mer ansikte utåt än den andra?
Mycket snyggare än struts!Slängde på min Casa Fagliano kopia krokodil för morgondagens kalas
Ja, alla band har sin charm, men Quick realise systemet gör det lätt att byta, gillar alla band men kört kalven och strutsen mest. Hon blir lite stram i det här, men till mörkkostym och vitskjorta är det här helt rätt.Mycket snyggare än struts!
Baam!!Parkhäng i Paris!
Parkhäng i Paris!
Klockan förtjänar bättre än mobilbilder i dåligt ljus.
Men är så sjukt glad jag äntligen slog till på denna modell.. mkt mysig.