Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testar ett mjukt och tunt mocka i typ samma färg som visarna. Flyger tycker jag
Ser ut som helt rätt storlek. Snyggt.
Nyinkommen classique. Liten men naggande god <3
Alltså classique är ju liten med moderna mått mätt men jag upplever att reverso, likväl som tank, gör sig bättre i mindre storlekar. Den är helt enkelt mycket bra!Ser ut som helt rätt storlek. Snyggt.
Alltså classique är ju liten med moderna mått mätt men jag upplever att reverso, likväl som tank, gör sig bättre i mindre storlekar. Den är helt enkelt mycket bra!
Testar ett mjukt och tunt mocka i typ samma färg som visarna. Flyger tycker jag
Håller med, ser mkt följsamt och bekvämt ut. Får även, enligt mig, klockan att sitta mycket nättare och inte lika grovt. Mao passar ett tunnare band bättre än ett tjockt.Ser ju sjukt skönt ut - som mysbyxor för klockan och handleden
#aldrignöjd
Svart kroko idag, gammalt och slitet men vill testa. Har beställt ett tunnare cordovan som jag hoppas kan få sitta på ett tag.
Otroligt snygg! Vad är det för årtal?Jag och Reverson ute bland höstfärgerna.
Någon som vet ref på den här?
Ping @Pelarn : han har en som han rear bort av någon outgrundlig anledningNågon som vet ref på den här?
Den är riktigt fin men lite för tunn tycker jag,och lite över budgeten.Ping @Pelarn : han har en som han rear bort av någon outgrundlig anledning
Är du säker på att en klocka kan bli för tunn? Inget jag någonsin har upplevt på handen.Den är riktigt fin men lite för tunn tycker jag,och lite över budgeten.
Då är det så, det är en mycket fin klocka men det ska ju kännas rätt också.Den är riktigt fin men lite för tunn tycker jag,och lite över budgeten.
Men ett riktigt bra pris på den @Pelarn säljerDå är det så, det är en mycket fin klocka men det ska ju kännas rätt också.
Grymt snyggt med blå visare
Riktigt skön struktur på den tavlan!
Vad tänkte du? Är du missnöjd, tycker det ser ok utVad tycker vi om finishen på bandet nedan?
Tycker att helhetsintrycket är lite halvdant och blev därför osäker på äktheten. Här är ett foto på framsidan. Ser inte stygnen en aning slarviga ut?Vad tänkte du? Är du missnöjd, tycker det ser ok ut
Stygnen är inte gjorda av Camille Fournet eller något annat proffs. Funderar du på att köpa bandet?Tycker att helhetsintrycket är lite halvdant och blev därför osäker på äktheten. Här är ett foto på framsidan. Ser inte stygnen en aning slarviga ut?
Du menar alltså att bandet är fake eftersom CF, som jag har förstått det, tillverkar JLC:s band?Stygnen är inte gjorda av Camille Fournet eller något annat proffs. Funderar du på att köpa bandet?
Hade verkligen inte brytt mig om ett begagnat band när jag köper guldreverso. Ska jag gissa tror jag någon har bytt ut sömmen, men har inte mer detaljkunskap än så.Du menar alltså att bandet är fake eftersom CF, som jag har förstått det, tillverkar JLC:s band?
Jag övervägde att köpa både bandet och klockan som det sitter på, men blev som sagt lite tveksam till finishen.