Enastående! Makalösa detaljer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha då kan du alltid ”köpa den åt henne” och låna denJa riktigt bra size, borde nog slå till på en snart. Skulle reta frugan iallafall då hon undrar varför jag kollar på ”feminina gubbklockor”
Kool. Bra djupSenaste Gyrotourbillonen.
Gillar mixen av aventurin och meteorit
https://www.atimelyperspective.com/...e-tradition-gyrotourbillon-3-meteorite-price/
Senaste Gyrotourbillonen.
https://www.atimelyperspective.com/...e-tradition-gyrotourbillon-3-meteorite-price/
Senaste Gyrotourbillonen.
Läste även att det var aventuringlas. Inte lika sexigt.Grym! Riktigt läckert med meteorit i bryggorna också, väldigt bra utfört.
Två, stora, spårskruvar, mitt i urtavlan ställer jag mig dock mer frågande till.
Ja en Reverso är en keeper! Ja @Margarinkungen s är galet fin och klockren och personlig gravyr. Stor del bilder från den herren som fått in mig på reverso
Ja gravyr blir det definitivt den dagen jag lägger vantarna på enDefintivt om du gaddar den iaf Ja lite samma för mig egentligen!
Ja gravyr blir det definitivt den dagen jag lägger vantarna på en
Haha ja det är väl rätt bra att tänka igenom det både en och två gånger innan man kladdar på klockanPå ”keepern”
Haha ja det är väl rätt bra att tänka igenom det både en och två gånger innan man kladdar på klockan
Hihi, jo min är inte ens intresserad längre och jag kan inte muta henne heller för sista klockan jag köpte till henne tvingade hon mig lämna tillbaka...Hahahaha min Madame här hemma skrattar mig alltid rakt i ansiktet när jag kommer hem med ”keepern”
Hihi, jo min är inte ens intresserad längre och jag kan inte muta henne heller för sista klockan jag köpte till henne tvingade hon mig lämna tillbaka...
Hahahaha min Madame här hemma skrattar mig alltid rakt i ansiktet när jag kommer hem med ”keepern”
Hihi, jo min är inte ens intresserad längre och jag kan inte muta henne heller för sista klockan jag köpte till henne tvingade hon mig lämna tillbaka...
Snyggt! Körde du JLC-band eller har du ngt annat att rekommendera?På nytt strutsband.
/B
Haha verkar sitta i samma båt, min dam bara skakar på huvudet så fort jag börjar babbla klockor
Nej då får man sätta sig ner och förklara att då åker skor och väskor ut ocksåSå länge de inte aktivt sätter stopp så
Vi får nog vara glada att vi har någon som håller rätt på oss, eller?Nej då får man sätta sig ner och förklara att då åker skor och väskor ut också
Nej då får man sätta sig ner och förklara att då åker skor och väskor ut också
Vi får nog vara glada att vi har någon som håller rätt på oss, eller?
Så du menar att vi inte redan spårat... mohahahahaaaRimligt!
Definitivt, annars hade det spårat för länge sedan...
Haha det där är dagens sanning, gud vet vad som hänt annarsVi får nog vara glada att vi har någon som håller rätt på oss, eller?
Haha det där är dagens sanning, gud vet vad som hänt annars
Haha exakt! Detsamma, nu slutar vi kladda i tråden. Trevlig helg på er andra ocksåHaha ja man hade ju inte haft för lite pennor eller klockor iaf! Trevlig helg på dig min vän!
Haha exakt! Detsamma, nu slutar vi kladda i tråden. Trevlig helg på er andra också
Det är ett måttbeställt Hirsch. Nöjd men kan inte jämföra med JLC. Aldrig haft det.Snyggt! Körde du JLC-band eller har du ngt annat att rekommendera?
Återkommer till detta. Tycker inte att den känns liten, men det är säkert en vanesak. Tavlan upplevs som mindre än Tank LC säkert pga färg och relationen mellan den och boetten.Kul!
När jag hade min reverso med samma mått o svart tavla så upplevde tavlan som lite väl liten i och med den blygsamma diametern, ganska mycket boett och att den är svart (vilket i alla fall jag tycker gör den mindre. Hur upplever du din?