Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser klockan ut? Bandet känns inte som CF.Du menar alltså att bandet är fake eftersom CF, som jag har förstått det, tillverkar JLC:s band?
Jag övervägde att köpa både bandet och klockan som det sitter på, men blev som sagt lite tveksam till finishen.
Klockan är synad och godkänd av självaste @evki så där finns inte minsta tvivel vad beträffar äktheten.Hur ser klockan ut? Bandet känns inte som CF.
Klockan är synad och godkänd av självaste @evki så där finns inte minsta tvivel vad beträffar äktheten.
Jag återkommer
Skulle gärna gjort det men har tyvärr inget som passar, tyvärrFinns det någon hjälte/hjältinna i tråden som skulle kunna tänka sig att sälja eller låna ut ett band passande en Reverso Classique (17/16)?
Kommer beställa ett nytt men Nymans har tyvärr 3-4 veckors leveranstid.
Ser bra ut, betydligt bättre än verket till mitt lik som jag fixade iordning. Kul!Någon som har något att anmärka på denna?
Kaliber 846?
Tack. Håller på att förhandla med säljaren. Om vi kommer överens lägger jag upp lite bilder på den.Ser bra ut, betydligt bättre än verket till mitt lik som jag fixade iordning. Kul!
Satans vad fin! Vad är det för modell?
Tack! Ja, jag gillar den. En 18k tank med safirglas från sextiotalet tror jag. Kan ingen modellbeteckning men den har kaliber P480.Satans vad fin! Vad är det för modell?
Vilken lockar mest, duoface eller vanlig?Testade en Reverso i somras och kände inget speciellt, men nu efter att ha läst denna tråd under ett par veckors tid så kan jag inte släppa tanken på en. Får nog kila förbi AD igen snart
Provade bara denna men just nu lockar alla, nya gamla, måste bara ha en reverso typVilken lockar mest, duoface eller vanlig?
Provade du bägge?
Snyggt, är det en medium?Testade en Reverso i somras och kände inget speciellt, men nu efter att ha läst denna tråd under ett par veckors tid så kan jag inte släppa tanken på en. Får nog kila förbi AD igen snart
Tror det är large, ska se om jag tog några fler bilder.Snyggt, är det en medium?
Då är det en medium enligt det numret. Satt riktigt bra på dig av bilden att döma. En skön kombo med en stilig klocka och allt bläck.Tror det är large, ska se om jag tog några fler bilder.
Q2438522 är ref
Tycker den ser riktigt bra ut! Bra storlek och en bra kontrast till allt inkTestade en Reverso i somras och kände inget speciellt, men nu efter att ha läst denna tråd under ett par veckors tid så kan jag inte släppa tanken på en. Får nog kila förbi AD igen snart
Ja riktigt bra size, borde nog slå till på en snart. Skulle reta frugan iallafall då hon undrar varför jag kollar på ”feminina gubbklockor”Tycker den ser riktigt bra ut! Bra storlek och en bra kontrast till allt ink
Testade en Reverso i somras och kände inget speciellt, men nu efter att ha läst denna tråd under ett par veckors tid så kan jag inte släppa tanken på en. Får nog kila förbi AD igen snart
Haha ja jag är bra sugen, måste fundera ut en bra gravyr ocksåDen där sitter ju en smäck!! KÖP!!
Haha ja jag är bra sugen, måste fundera ut en bra gravyr också
Alla koder till kort som man ska komma ihåg??Haha ja jag är bra sugen, måste fundera ut en bra gravyr också
Ja en Reverso är en keeper! Ja @Margarinkungen s är galet fin och klockren och personlig gravyr. Stor del bilder från den herren som fått in mig på reversoFattar, sjukt bra! Måste också ha en sen...
givet, sen blir det keeper deluxe!
@Margarinkungen är föredömlig i denna fråga!
Du har löst det, tack som fanAlla koder till kort som man ska komma ihåg??
Fasen alltså, jag gillar varken tatueringar eller fyrkantiga klockor men det där gifte sig riktigt bra måste jag säga!Testade en Reverso i somras och kände inget speciellt, men nu efter att ha läst denna tråd under ett par veckors tid så kan jag inte släppa tanken på en. Får nog kila förbi AD igen snart
Vilket uppvaknande, bara att kila iväg till @Hexagon och styra lite bläck och sen raka spåret och hämta upp en reverso på hemvägenFasen alltså, jag gillar varken tatueringar eller fyrkantiga klockor men det där gifte sig riktigt bra måste jag säga!