• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Har länge tyckt att Reverso är en klassiker som bör finnas i en samling. Dessutom finns dom till rimliga priser. Alltså dags att införskaffa en!
Men vilken? Tar tacksamt emot tips. Ska helst vara något som behåller värdet den dagen man kanske vill sälja.

Hur är din handleds omkrets? Jag skulle personligen gå på Classiqe medium och har en omkrets på ca 16,5 cm. En stål tycker jag räcker långt. Det är ju en sportklocka :), åtminstone historiskt.

Trevlig också men inte den jag är sugen på :)

Här är Master geographic som jag dreglar lite över.

FE7F75D5-50DC-4A7B-A99C-652EDDF4A2CD.jpeg

Här är Geophysic worldtime som jag tror vad det som efterfrågades ursprungligen.

CB3881FB-78D0-4493-9620-E0027383AA8B.jpeg

Det är @Margarinkungen som rör ihop reffarna här :)
Det är inte lätt att hålla koll på vad du är intresserad av just nu denna sekund kompis, varierar rätt mycket och jag hoppas vi hittar fram till den du verkligen vill senast fredag kl 22:00. Kramizar hjärtat

Tillbaka
Topp