Echo Delta
Guld
Du kan skicka den direkt ner till Richemont service center, i Amsterdam(?).
Amsterdams verkstad har stängts ner, München, Milano och Paris sköter det numera. München sitter jag på med IWC men det finns även 8 urmakare för JLC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan skicka den direkt ner till Richemont service center, i Amsterdam(?).
Tack så mycket det var vänligt!Tyvärr inte men välkommen hit!
Tar tacksamt emot tips. Ska helst vara något som behåller värdet den dagen man kanske vill sälja.
Behåll den!Vad är ett rimligt pris att begära för denna i bruksskick, endast klocka på begagnat strutsband med JL-spänne, funkar fint, men okänd servicehistorik?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej, välkommen till forumet, jag vet att @thewallin fantiserar om en sån men är osäker om någon haft en här på länge.Första inlägget. Grattis JLC till Äran!
Jag undrar om någon har eller har haft en geophysic universal time och vad ni tycker om modellen?
Hej, välkommen till forumet, jag vet att @thewallin fantiserar om en sån men är osäker om någon haft en här på länge.
Nja, för omöglig för migBehåll den!
Förvisso och helt förståligt. värdera JLC på KS är som att sminka en gris. Men enligt Chrono24 och internationellt så kanske den ska ligga på 55kkr men här? Nja 45kkr om du har tur, men det har du väl oftastNja, för omöglig för mig![]()
True seconds ingår i Geo-serien...Njae, inte samma som jag dreglar lite efter just nu.
Tror geophysic är den med karta på tavla, mycket fin den också.
True seconds ingår i Geo-serien...
Måste säga att de är riktigt prisvärda...
![]()
Ok, stort tack för svarFörvisso och helt förståligt. värdera JLC på KS är som att sminka en gris. Men enligt Chrono24 och internationellt så kanske den ska ligga på 55kkr men här? Nja 45kkr om du har tur, men det har du väl oftast
Edit: kanske lite lägre med tanke på box och papper?
Haha, såg det också när jag var inne, sen när jag klickade mig runt blev jag mer ledsenMåste säga att de är riktigt prisvärda...
![]()
Det är inte lätt att hålla koll på vad du är intresserad av just nu denna sekund kompis, varierar rätt mycket och jag hoppas vi hittar fram till den du verkligen vill senast fredag kl 22:00. Kramizar hjärtatTrevlig också men inte den jag är sugen på
Här är Master geographic som jag dreglar lite över.
![]()
Här är Geophysic worldtime som jag tror vad det som efterfrågades ursprungligen.
![]()
Det är @Margarinkungen som rör ihop reffarna här![]()
Det är inte lätt att hålla koll på vad du är intresserad av just nu denna sekund kompis, varierar rätt mycket och jag hoppas vi hittar fram till den du verkligen vill senast fredag kl 22:00. Kramizar hjärtat
Meget nöjd.Tack! Snart landar även ett mer passande band vilket ska bli roligt att få monterat![]()