Aldrig handlat där, men finns på denna sidan: https://eu.assouline.com/products/jaeger-lecoultre-reversoÄr det till och med så jävligt? Får försöka komma runt det på något vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig handlat där, men finns på denna sidan: https://eu.assouline.com/products/jaeger-lecoultre-reversoÄr det till och med så jävligt? Får försöka komma runt det på något vis.
Om jag förstår det hela rätt så är det Assouline som publicerat boken.Aldrig handlat där, men finns på denna sidan: https://eu.assouline.com/products/jaeger-lecoultre-reverso
Korrekt!Om jag förstår det hela rätt så är det Assouline som publicerat boken.
Den ultimata JLC dressaren med månfas... är det något ur Master Control serien eller en Reverso man ska kika efter?
Ja en sådan skönhet förtjänar ett bättre hem än butiken såklart. Grymt snygg!Dagens inköp och min första JLC.
Skulle bara testa IRL i butiken då jag tidigare bara sett den på bild, men när den väl satt på handleden vägrade den släppa taget och hypnotiserade mig den djupa blå tavlan.
Polaris Mariner Date
Tack!!!Ja en sådan skönhet förtjänar ett bättre hem än butiken såklart. Grymt snygg!
Stort grattis, riktigt bra val Känns som att man ser alldeles för lite JLC-dykare här på KSDagens inköp och min första JLC.
Skulle bara testa IRL i butiken då jag tidigare bara sett den på bild, men när den väl satt på handleden vägrade den släppa taget och hypnotiserade mig den djupa blå tavlan.
Polaris Mariner Date
Ojojoj!! Stort grattis. Den är verkligen bra!!Dagens inköp och min första JLC.
Polaris Mariner Date
Snygg!!Dagens inköp och min första JLC.
Polaris Mariner Date
Stort grattis!! Var o provade den för några veckor sedan på Krons Ur. Sjukt Sugen på att slå till på en sådan. Klart en av de snyggaste dykarna på marknaden enligt mig.Dagens inköp och min första JLC.
Polaris Mariner Date
Klart du ska ha en Reverso! Den modellen du är sugen på är riktigt bra. Det enda tipset jag kan ge är att vara försiktig med storleken, dvs undvika att köpa för stor modell. Det blir både obekvämt för dig samt ser helt fel ut. Att jämföra med dykare och endast titta på måtten fungerar ej. Detta är en 23x38 och den är inte på något sätt liten på handleden (cirkus 16,5cm omkrets).Jag funderar på en JLC Reverso 3858520
Någon som äger en och kan berätta lite om vad ni tycker om klockan? Kanske någon bild?
köper jag den så blir det min första Reverso. Jag har i princip nästan bara dykarklockor och toolwatches. Så lite osäker på hur jag kommer trivas med den. Men har alltid älskat Reverso och alltid velat testa en.
dela gärna med er av era erfarenheter med era Reversos samt bilder
Reverso är en förtrollande design. Jag slås varje gång över hur väl allting är balanserat.Jag funderar på en JLC Reverso 3858520
Någon som äger en och kan berätta lite om vad ni tycker om klockan? Kanske någon bild?
köper jag den så blir det min första Reverso. Jag har i princip nästan bara dykarklockor och toolwatches. Så lite osäker på hur jag kommer trivas med den. Men har alltid älskat Reverso och alltid velat testa en.
Jag har svårt att tro att du skulle ångra dig. Att vrida upp ett manuellt jlc-verk på morgonen och ta på den på handleden är en liten andaktsstund.Jag funderar på en JLC Reverso 3858520
Jag har svårt att tro att du skulle ångra dig. Att vrida upp ett manuellt jlc-verk på morgonen och ta på den på handleden är en liten andaktsstund.
Reverso är en förtrollande design. Jag slås varje gång över hur väl allting är balanserat.
Att du kan få några av de mer avancerade komplikationerna, i en sådan klassisk design, för ett sådant pris, in-house made är för mig helt ofattbart.
Jag har äntligen vågat ta ut plånkan och nu har jag köpt den! Ser fram emot leveransen imorgon. Känns som att man är 4 år gammal och väntar på att få öppna julklapparna dagen efter går inte att sovaJag har svårt att tro att du skulle ångra dig. Att vrida upp ett manuellt jlc-verk på morgonen och ta på den på handleden är en liten andaktsstund.
Här är en bild på min Grande Taille. Den utgick ur sortimentet för ett par år sedan. Storleken är 42x26mm.Jag funderar på en JLC Reverso 3858520
Dagens inköp och min första JLC.
Polaris Mariner Date
Du kommer inte bli besviken!Jag har äntligen vågat ta ut plånkan och nu har jag köpt den! Ser fram emot leveransen imorgon. Känns som att man är 4 år gammal och väntar på att få öppna julklapparna dagen efter går inte att sova
Stort grattis! Riktigt fin och satt väldigt bra på din handledAlltså wow, fick äntligen hem den. Kan inte beskriva hur otroligt nöjd jag är. En fantastisk klocka på alla sätt och vis!
Grattis! Väldigt snygg urtavla på den där varianten.Alltså wow, fick äntligen hem den. Kan inte beskriva hur otroligt nöjd jag är. En fantastisk klocka på alla sätt och vis!
Grattis, riktigt snygg klocka! Hur sitter den på armen? Är alltid lite knepigt att jämföra dessa med "vanliga" dykare.Alltså wow, fick äntligen hem den. Kan inte beskriva hur otroligt nöjd jag är. En fantastisk klocka på alla sätt och vis!