Bredden är 21/18Tänkte snare på 21/18. Det är 20/18 till min reverso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bredden är 21/18Tänkte snare på 21/18. Det är 20/18 till min reverso
Man säljer inte sin reverso den lämnas bara över till nästa generationNågon som har en Reverso i stål till salu?
Helt rätt! Gjorde dessvärre misstaget och sålde min ångrar mig så mycket!Man säljer inte sin reverso den lämnas bara över till nästa generation
Grattis!!En reverso GT trillade in idag
De är svåra att ta avHaft denna hela helgen och större delen av veckan som var
Man säljer inte sin reverso den lämnas bara över till nästa generation
Instämmer helt mina herrar. Har i nuläget endast en Reverso i ”samlingen” och känner mig väääldigt tom. Blir förhoppningsvis en i stål även för mig inom snar framtid.Helt rätt! Gjorde dessvärre misstaget och sålde min ångrar mig så mycket!
Svårt att välja ifall man ska ha den ljusa eller mörka urtavlan
Fantastisk klockaSvårt att välja ifall man ska ha den ljusa eller mörka urtavlan
Camille Fournet har goa grejer, men är du säker på att du inte ska köra på det du har verkligen, ser otroligt bra ut till de tavlorna!Ingen som har trevliga 20-18 band till Reverso? Gärna OEM men även annat kan vara av intresse
jo då! Det är mitt primära band Tänkte att man kan variera lite ibland, testade denna Burgundy precis, blev rätt så bra med den svarta urtavlan tycker jag.Camille Fournet har goa grejer, men är du säker på att du inte ska köra på det du har verkligen, ser otroligt bra ut till de tavlorna!
Haft denna hela helgen och större delen av veckan som var
Classic Large Small Secondsden är så snoooskigt fin! Drägglar varje gång jag ser den. Vad är det för ref igen? Måste chrono24:a lite
Den är magiskt bra!den är så snoooskigt fin! Drägglar varje gång jag ser den. Vad är det för ref igen? Måste chrono24:a lite
Älskar den där klockan!!Tribute to Polaris torsdag
Du borde verkligen köpa den av mig. Får alldeles för lite handledstid och TLCÄlskar den där klockan!!
Svårt att välja ifall man ska ha den ljusa eller mörka urtavlan