Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en anledning till att jag nästan endast använder OEM strutsenHar ni lust att skicka bilder på era Reversos med olika band? Försöker få lite inspiration inför mitt nästa bandköp
Har ni lust att skicka bilder på era Reversos med olika band? Försöker få lite inspiration inför mitt nästa bandköp
Så jäkla finReverso Classique 250.2.86
Fina bilder fantastisk klocka, grattis!Reverso Classique 250.2.86
Fick inget svar på den frågan. Skickat en annan JLC på service nyligen, det tog ca 4-5v.
Fått tillbaka dinkan på garantiservice och nu fungerar den felfritt.Hur går det? Fått ett sug och din historia skrämmer mig en aning.
Har du någon bild på det nya bandet?Classic Large på struts, mitt nya Casa Fagliano band har kommit till Nymans så jag ska väl försöka ta mig dit och plocka ut det så ni får se något annat. iaf först i landet med det bandet, försvann snabbt på deras hemsida...
nope, har inte kommit ner för att hämta ut det ännu, men här kommer en bild från moderskeppetHar du någon bild på det nya bandet?
Riktigt snygg! Stort grattisEfter många om och men blev det en jaeger! Lite kontrast till alla klassiska modeller.
Tack så mycket! Skulle bli en Omega AT egentligen, men fick syn på denna hos Nymans och då var det kört. Alltid velat äga en JL!Riktigt snygg! Stort grattis
Tack så mycket! Skulle bli en Omega AT egentligen, men fick syn på denna hos Nymans och då var det kört. Alltid velat äga en JL!
Tack! Nymans har en mkt snygg reverso (med gummiband!) inne på pre-owned Klämde på den med.Mycket bra val Jag börjar också bli vuxen nog för en JLC
Mycket bra val (trots att jag är väldigt svag för omega). Vad går en sån på?Tack så mycket! Skulle bli en Omega AT egentligen, men fick syn på denna hos Nymans och då var det kört. Alltid velat äga en JL!
Jag gav runt 50 för denna! AT ligger nog på 61tkr ny, vill jag minnas. Jag vet faktiskt inte vad det var för gummiband på, har aldrig sett en Reverso på gummi heller! Det var faktiskt lite coolt, på något sätt. Och historiskt är det väl en sportklocka, så det kanske går?Mycket bra val (trots att jag är väldigt svag för omega). Vad går en sån på?
en fråga till, vad var det för gummiband de hade på en Reverso? Tror jag aldrig har sett en Reverso på gummi förut.
Gran Sport Reverso Chronograph finns på gummi, den är tuff, se länken nedanMycket bra val (trots att jag är väldigt svag för omega). Vad går en sån på?
en fråga till, vad var det för gummiband de hade på en Reverso? Tror jag aldrig har sett en Reverso på gummi förut.