• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Wizzo

Panerai
Måhå! Hoj :)
17FA9F5E-8184-463F-BF28-B55CE5602DCF.jpeg
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Finns det någon här som skulle kunna visa bild och jämförelse mot en 39mm Rolex och en Polaris? Har letat, men kan inte hitta. Alternativt om det finns någon i Skåne som man kanske skulle kunna få klämma på i utbyte mot en kopp kaffe? Har snöat in lite på den blå modellen, men vill inte köpa grisen i säcken då jag helst inte ha mina klockor allt för stora :)
 

Gverra

Omega
Har en Reverso Classique på länk på ingång! Men tror den trivs bäst på läder. Vilket är stalltipset på bandmakare (17mm) i den lite billigare prisklassen (under tusenlappen)?
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Tack så mycket! Skulle bli en Omega AT egentligen, men fick syn på denna hos Nymans och då var det kört. Alltid velat äga en JL! :)
Mycket bra val (trots att jag är väldigt svag för omega). Vad går en sån på?
en fråga till, vad var det för gummiband de hade på en Reverso? Tror jag aldrig har sett en Reverso på gummi förut.
 

flaskburk

Omega
Mycket bra val (trots att jag är väldigt svag för omega). Vad går en sån på?
en fråga till, vad var det för gummiband de hade på en Reverso? Tror jag aldrig har sett en Reverso på gummi förut.
Jag gav runt 50 för denna! AT ligger nog på 61tkr ny, vill jag minnas. Jag vet faktiskt inte vad det var för gummiband på, har aldrig sett en Reverso på gummi heller! Det var faktiskt lite coolt, på något sätt. Och historiskt är det väl en sportklocka, så det kanske går? :)
 
Topp