Mycket fiiintMånfas Jaeger, kan lätt bli OWG med denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fiiintMånfas Jaeger, kan lätt bli OWG med denna
TackMycket fiiint
tavla och i skick som jag inte skulle vilja ha.
Jag tycker det är viktigt att dom har de riktigt
Korspost från ”Vad gör du”-tråden…
Stämmer bra det, du kan dina referenser. Jag letade också ett tag men fick plötsligt lite tur. Verkligen trevligt att den går att dressa upp eller ner beroende på humör.Drömklocka.
Den här har jag kikat lite sporadiskt efter sen förra hösten. Inte helt lätt att hitta.
Är det en 270.1.54?
Jag är ute efter en helguld med subdial och det är den enda referensen jag hittat som matchar kriterierna.
De har blivit så JÄKLA dyra nu bara. Det är oerhört tråkigt.Stämmer bra det, du kan dina referenser. Jag letade också ett tag men fick plötsligt lite tur. Verkligen trevligt att den går att dressa upp eller ner beroende på humör.
Det enda jag saknar är ett viklås men där han turen inte varit framme ännu.
Ja, det är trist att de dragit iväg så mycket. Vet inte om de hänger med uppåt lika snabbt oavsett ålder men det får framtiden utvisa.De har blivit så JÄKLA dyra nu bara. Det är oerhört tråkigt.
Det medför ju att den ligger lite längre bort i tiden för inköp beklagligt nog.
Jag hade verkligen velat ha en till hösten.
En annan grej är att de är svåra i storleken och ibland utformningen av sina boetter.Får bli en inspo-bild från imorse när vi ändå håller på:
Mycket bra! Ser att du tar väl hand om min gamle vapendragare.Guldfredag
Mycket bra! Ser att du tar väl hand om min gamle vapendragare.
Betydligt mindre tror jag, det där ser ut som en ren chansning. Vanligt stålspänne från Patek kostar runt 1500 kr, och jag tror definitivt inte att JLC tar fyra ggr så mycket.Asså kalla mig snål men jag tycker att
5700 va lite mycke för ett spänne!
och då är det inte ens hos en AD!
vad tar dom där ett spänne då?!
Betydligt mindre tror jag, det där ser ut som en ren chansning. Vanligt stålspänne från Patek kostar runt 1500 kr, och jag tror definitivt inte att JLC tar fyra ggr så mycket.
Jag har jagat Grand Seiko-spännen ett tag nu och jag tycker att det är oskäligt att betala över 2000:- för ett spänne i stål som det står ”SEIKO” på. Vare sig det står ”Grand” framför eller inte.Asså kalla mig snål men jag tycker att
Tänker också det!Betydligt mindre tror jag, det där ser ut som en ren chansning. Vanligt stålspänne från Patek kostar runt 1500 kr, och jag tror definitivt inte att JLC tar fyra ggr så mycket.
Då får jag säga att Breitling är billiga. Tror de kostar en tusing.Asså kalla mig snål men jag tycker att
Asså kalla mig snål men jag tycker att
Betydligt mindre tror jag, det där ser ut som en ren chansning. Vanligt stålspänne från Patek kostar runt 1500 kr, och jag tror definitivt inte att JLC tar fyra ggr så mycket.
Jag har jagat Grand Seiko-spännen ett tag nu och jag tycker att det är oskäligt att betala över 2000:- för ett spänne i stål som det står ”SEIKO” på. Vare sig det står ”Grand” framför eller inte.
Ref?En Reverso med attityd.
Tar mig friheten att svara då det är min andra gamla Reverso som dyker upp här i tråden. Det är en ”pre-Classique” ref 6184.21 vill jag minnas. Kul att du har kvar den @Cesura
Den är främst kvar för att den är grym men också för att jag fick den som gåva av bättre hälftTar mig friheten att svara då det är min andra gamla Reverso som dyker upp här i tråden. Det är en ”pre-Classique” ref 6184.21 vill jag minnas. Kul att du har kvar den @Cesura
Ser ut att vara i fint skick!En Reverso med attityd.
Ja, uppenbart att varken jag eller tidigare ägare haft den som daily beaterSer ut att vara i fint skick!
Bra storlek, 80-talare?