JW78
Basic
Silver eller vit?Var precis förbi NK i Stockholm och provade den nya Reverso ”saffiano Fagliano”, och wow, Storleken är helt perfekt! Älskar enkelheten i tavlan utan guilloche och siffror.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Silver eller vit?Var precis förbi NK i Stockholm och provade den nya Reverso ”saffiano Fagliano”, och wow, Storleken är helt perfekt! Älskar enkelheten i tavlan utan guilloche och siffror.
Såg du nåt pris på den?Var precis förbi NK i Stockholm och provade den nya Reverso ”saffiano Fagliano”, och wow, Storleken är helt perfekt! Älskar enkelheten i tavlan utan guilloche och siffror.
Silvered grey, OpalineSilver eller vit?
114KSåg du nåt pris på den?
TackarSilvered grey, Opaline
114K
Jag tror att 17mm bandbredd blir för smalt. Med lite bredare band hade den varit intressant.
Vad är detta jag missat!?
36mm MUT Moonphase för 30k mindre än 39mm?
Vad är det jag inte fattar? 36mm OCH billigare med samma urverk och komplikationer är väl helt fantastiskt?
18/17 är ingen större skillnad.Jag tror att 17mm bandbredd blir för smalt. Med lite bredare band hade den varit intressant.
Det har du rätt i, jag tänkte att 19-20mm skulle vara lagom på en 36mm.18/17 är ingen större skillnad.
Så fin!Guld på svart cordovan.
Ok, det är ovanligt brett. Personligen ser jag inget problem med 17 mm till 36. Rent allmänt tycker band blir för smala vid 15 mm.Det har du rätt i, jag tänkte att 19-20mm skulle vara lagom på en 36mm.
MUT Moon 39 har 21mm som jämförelse.
Klockrent val, vet du referensnummer på denna skönhet?