• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Reverso och tweed känns helt rätt.
IMG_8148.jpeg

Av nån anledning så har JLC inte fått någon större notis av mig. Men ju mera jag har läst och sett av märket så uppskattar jag det allt mer och mer. Favoriten är perpetual calender. Jag tittade för skojs skull på deras "kostymdykare" master compressor, helt lösbara och trevliga klockor. Ni som äger dylika, hur upplever ni storleken?Några är ju kring 46 mm

Går och funderar på nya uppdaterade Polaris chrono. Fattar inte riktigt, varför får Polaris chrono så lite kärlek? Är det något jag missat, typ är den obekväm?

Går och funderar på nya uppdaterade Polaris chrono. Fattar inte riktigt, varför får Polaris chrono så lite kärlek? Är det något jag missat, typ är den obekväm?
Tror att det är de rejäla prishöjningarna de senaste åren som påverkar. Nu listar en Polaris chrono på länk 200k.

Klockan är bra men skulle inte vilja lägga 200k på den och andrahandsvärdet är inte heller det bästa. Skulle i så fall köpa den pre owned.

Själv har jag en Polaris Chrono World Time, som trots sina 44mm är riktigt bekväm.

1000000046.jpg

Tillbaka
Topp