Grymt cool! Är det nån limited edition? När släpptes den?Ibland kan det vara bra att sätta sig bredvid JLC's senior sales manager...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt cool! Är det nån limited edition? När släpptes den?Ibland kan det vara bra att sätta sig bredvid JLC's senior sales manager...
Riktigt snygg färg!Imorgon ska det snackas gravyr. Spännande!
Grymt cool! Är det nån limited edition? När släpptes den?
Är man senior sales manager så är man ju bevisligen bra på att sälja och få kunden att känna sig speciellTack!
Nej, men en boutique only version. Får egentligen bara säljas i JLC's egna butiker... Släpptes 2012! Den är discontinued men jag fick den sista som deras senior sales manager hade på lager.
Okay cool som fan, stort grattis! Kan du reffen, vad listar den?Tack!
Nej, men en boutique only version. Får egentligen bara säljas i JLC's egna butiker... Släpptes 2012! Den är discontinued men jag fick den sista som deras senior sales manager hade på lager.
Är man senior sales manager så är man ju bevisligen bra på att sälja och få kunden att känna sig speciell
Det skall bli kul att se vad du hittar på, dina tatueringar har ju en originell stil. Själv hade jag hoppats på att det skulle bli någon typ av emaljering, men det är ju en helt annan nivå.
Okay cool som fan, stort grattis! Kan du reffen, vad listar den?
Förklara gärna det?stål blir för ömtåligt.
Förklara gärna det?
Lägger väl in en bild på min Duo som jag haft i 16 år köpt i Monaco
800 grader, ja då kan man faktiskt påverka stålets egenskaper. Men det utförs på stål så helt omöjligt är det inte. Sådär ömtåligt lär det inte bli men är inte alls lika lättarbetat som guld. De emaljerar platina?När de värmer upp stålet till runt 800 grader blir det ömtåligt när de ska göra emaljeringen. Därav lackering på stål - caset behöver inte värmas till den höga temperaturen då.
Du ska såklart gravera in en Cartier Tank. Då får du 2 klockor i en, bara att flippa runtInte spikat än, men det lutar åt bild.
Härligt att någon behåller sina klockor
En fråga hur är skicket efter 16 år tänker mest på hairlines och repor.
För efter 1 1/2 veckas ägande kan jag personligen konstatera att Reverso inte är en klocka för folk med OCD. Räcker bara att titta på klockan med en sexy blick och det poppar upp hairlines
Imorgon ska det snackas gravyr. Spännande!
Härliga bilder!
Fick hem min DSC från ruckning idag. Har ju i princip uteslutande burit denna ett bra tag men den kändes lite tråkig för första gången idag. Fick orena tankar om att sälja den, JLC är ju tydligen man stream nu.
Bytte band till nato och nu känns det bättre igen.
Chef!!!Lägger väl in en bild på min Duo som jag haft i 16 år köpt i Monaco
Galet läcker. Ny vindruta och du är hemma. Grattis!!!Får man vara med i denna tråden nu?
Anno 1937
https://klocksnack.se/threads/liket-lever-jaegre-le-coultre.54957/#post-1403378
Ser kool ut. Men skall det verkligen stå "Home Time" längst ner?
Hitta denna på Insta skall visst vara en ny tavla med metroite som inte är släppt!??https://www.instagram.com/lifeofyoni/
Den ser mysko ut hela tavlan hade dock gärna sett båda sidorna och lite fler bilder.Ser kool ut. Men skall det verkligen stå "Home Time" längst ner?
Köp då.@yonsson , vad är det som händer?
https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-deep-sea-chronograph.55086/#post-1407113
Det är ju nu som badsäsongen börjar
Är uret äkta döljer det sig nog något i mitten...Ser kool ut. Men skall det verkligen stå "Home Time" längst ner?
Det slog mig oxå men känns lite konstigt att göra en fake Reverso. Men vad vet jag...Är uret äkta döljer det sig nog något i mitten...
Lägger väl in en bild på min Duo som jag haft i 16 år köpt i Monaco
Är uret äkta döljer det sig nog något i mitten...