Är det ett Casa Magliano band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ett Casa Magliano band?
Nej, hade inte råd med det. Men ett Casa Fagliano kunde jag unna mig.Är det ett Casa Magliano band?
Det ser bra ut iaf!Nej, hade inte råd med det. Men ett Casa Fagliano kunde jag unna mig.
Spank you!Det ser bra ut iaf!
Tre månader cirkus. Sorry för retarded lång svarstid.Hur lång tid tog det att få bandet? Är jävligt sugen på ett brunt band till min.
Tre månader cirkus. Sorry för retarded lång svarstid.
Whatchs.com beställde ett baby blått oxå som var mitt första val. Dock hade dom skickat ett 24 mm. Skickade ett mail och fick svar att dom skickar ett nytt och jag kunde behålla 24 mm. Bra service!Snyggt! Vart köpte du det ?
Perlon och Grande! Kul vad 100 spänn kan lyfta humöret!
TanxGör sig grymt bra på Perlon!
Perlon och Grande! Kul vad 100 spänn kan lyfta humöret!
Nej aldrig och jag har inte suget hällerHar du provat din på nato? Jag får inte på något, ligger för tight mot boetten.
Snyggt som fan!Idag kom mitt baby blåa 22 mm Perlon. Känns väldigt somrigt
Tack Dock skaver det som f-n vid spännet hoppas det ger sigSnyggt som fan!
Grymt fin!Dags att lägga in en nyservad Reverso som varit hos JLC:s verkstad i Holland. Vet inte om jag skall sälja den nu, då mycket vatten runnit sedan jag skickade dit den i början av Januari tror jag det var......Oavsett vilket så är den i alla fall jäkligt fin och nyservad! Så jag är mycket nöjd!
Grattis! Den är riktigt fresh!Får lämna mitt bidrag till tråden som relativt ny JLC-ägare. Klockan har dock setts en del på forumet tidigare. Galet nöjd med den.
Så det va du som knep yonssons! Stort grattis. Riktigt finFår lämna mitt bidrag till tråden som relativt ny JLC-ägare. Klockan har dock setts en del på forumet tidigare. Galet nöjd med den.
Vad jag förstått ska det vara en Reverso som görs på specialbeställning genom deras Atelier-verkstäder(?). Man får välja utseende och material som visas på "baksidan" av Reverson. Hittar inte källan där jag läste detta, så ta detta med en nypa salt. Rätta mig gärna om jag har fel.
Hitta denna på Insta skall visst vara en ny tavla med metroite som inte är släppt!??https://www.instagram.com/lifeofyoni/
Får lämna mitt bidrag till tråden som relativt ny JLC-ägare. Klockan har dock setts en del på forumet tidigare. Galet nöjd med den.