• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

image.jpeg
Är det ett Casa Magliano band?

Dags att lägga in en nyservad Reverso som varit hos JLC:s verkstad i Holland. Vet inte om jag skall sälja den nu, då mycket vatten runnit sedan jag skickade dit den i början av Januari tror jag det var......Oavsett vilket så är den i alla fall jäkligt fin och nyservad!:) Så jag är mycket nöjd!:D
IMG_3794.JPG
IMG_3793.JPG
IMG_3792.JPG
IMG_3789.JPG
IMG_3788.JPG
IMG_3787.JPG

Dags att lägga in en nyservad Reverso som varit hos JLC:s verkstad i Holland. Vet inte om jag skall sälja den nu, då mycket vatten runnit sedan jag skickade dit den i början av Januari tror jag det var......Oavsett vilket så är den i alla fall jäkligt fin och nyservad!:) Så jag är mycket nöjd!:D
IMG_3794.JPG
IMG_3793.JPG
IMG_3792.JPG
IMG_3789.JPG
IMG_3788.JPG
IMG_3787.JPG
Grymt fin!

image.jpeg

Hitta denna på Insta skall visst vara en ny tavla med metroite som inte är släppt!??https://www.instagram.com/lifeofyoni/
Vad jag förstått ska det vara en Reverso som görs på specialbeställning genom deras Atelier-verkstäder(?). Man får välja utseende och material som visas på "baksidan" av Reverson. Hittar inte källan där jag läste detta, så ta detta med en nypa salt. Rätta mig gärna om jag har fel. :)

Får lämna mitt bidrag till tråden som relativt ny JLC-ägare. Klockan har dock setts en del på forumet tidigare. Galet nöjd med den.
image.jpeg

Gott... den är jäkligt bra... ser inte riktigt hur man tröttnar på den... coolare chrono får man leta efter.... ja, finns kanske någon patek eller lange...
Nu hoppas vi att den stannar i Sverige - den har ju onekligen en "historia" bakom sig...
Grattis!

Tillbaka
Topp