• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Ibland kan det vara bra att sätta sig bredvid JLC's senior sales manager...

image.jpeg
Snyggt. Bra jobbat.

Sonen: "Pappa, är det en sån där som ringer?"...
Pappa: "nej, man kan ta tid med den... - du trycker här" (och pappa håller andan när barnfingrarna trycker vildsint på alla knappar som finns)
Sonen: "Coolt, då kan du ta tid på mig när jag bygger ihop min monstertruck" (Lego TS anm.)

Japp, så fick man äntligen dra nytt av kronografen (till annat än att visa datum)...

C7C179F8-7EF8-487A-9BA8-DE5801EFBB1D_zpsbmxavyf6.jpg

Kul... Beslutsångest vad du skall skriva? (blir ju liksom för evigt...)
Grym klocka btw!!!

Nope, ska bara se om det går att göra vad jag vill i första hand. Om det inte går - då blir det beslutsångest... Har en del tatueringar och de sitter ju för evigt också ;)

Tack!

Den är skoj! Tycker den gröna London-versionen också är riktigt bra.

Håller med, på båda punkterna. @don segundo har en blå. Riktigt skoj även den.

Vore en härlig radhustrippel med de tre...

Det kommer! Ska bara hitta rätt kladd och sen göra om det till vektoriserad eps-format ;)

Går att göra vad som helst tydligen. Bara man gör om det till eps. Allt går via datorn. Gravyren sker på en plåtbit först för att se så att allt blir bra - vore tråkigt att förstöra en hel baksida...
Det där låter som att den inte är klar till helgen :(

Det kommer! Ska bara hitta rätt kladd och sen göra om det till vektoriserad eps-format ;)

Går att göra vad som helst tydligen. Bara man gör om det till eps. Allt går via datorn. Gravyren sker på en plåtbit först för att se så att allt blir bra - vore tråkigt att förstöra en hel baksida...
Skall gravera du bild eller text?

Tillbaka
Topp