Nu hänger jag inte med? Är det hans klocka eller din som han fixade till dig ?
Min! Klockan får ju egentligen inte säljas i andra butiker än i JLCs egna. Charmade honom tydligen tillräckligt för att få den skickad till KRONS...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu hänger jag inte med? Är det hans klocka eller din som han fixade till dig ?
Fy fan stort grattis sjukt fin! Denna måste du behålla eller sälj den till mig om du måste!Min! Klockan får ju egentligen inte säljas i andra butiker än JLCs egna. Charmade honom tydligen tillräckligt för att få den skickad till KRONS...
Snyggt. Bra jobbat.Ibland kan det vara bra att sätta sig bredvid JLC's senior sales manager...
Fy fan stort grattis sjukt fin! Denna måste du behålla eller sälj den till mig om du måste!
Några dagsfärska bilder kan väl läggas ut?Tack! Sjukt jäkla känsla på handleden. Kravet var att den inte får säljas så jag som notorisk flippare sitter i skiten
Några dagsfärska bilder kan väl läggas ut?
Vad menar de med det? Kan väl inte förbjuda dig att sälja den!Tack! Sjukt jäkla känsla på handleden. Kravet var att den inte får säljas så jag som notorisk flippare sitter i skiten
Du kan nog vara lugn, lär väl ligga på k&s om en veckaVad menar de med det? Kan väl inte förbjuda dig att sälja den!
Du kan nog vara lugn, lär väl ligga på k&s om en vecka
Vad menar de med det? Kan väl inte förbjuda dig att sälja den!
Något slags rekord?Klarade två veckor med den
Imorgon ska det snackas gravyr. Spännande!
Kul... Beslutsångest vad du skall skriva? (blir ju liksom för evigt...)
Grym klocka btw!!!
Den är skoj! Tycker den gröna London-versionen också är riktigt bra.
Ahh, den har kommit - helt missat det - stort grattis, fantastiskt fin den där @Ernesto
Tjullululu
Nope, ska bara se om det går att göra vad jag vill i första hand. Om det inte går - då blir det beslutsångest... Har en del tatueringar och de sitter ju för evigt också
Tack!
Håller med, på båda punkterna. @don segundo har en blå. Riktigt skoj även den.
Vore en härlig radhustrippel med de tre...
Det där låter som att den inte är klar till helgenDet kommer! Ska bara hitta rätt kladd och sen göra om det till vektoriserad eps-format
Går att göra vad som helst tydligen. Bara man gör om det till eps. Allt går via datorn. Gravyren sker på en plåtbit först för att se så att allt blir bra - vore tråkigt att förstöra en hel baksida...
Det där låter som att den inte är klar till helgen
.....nä, just det......Tar bara två timmar men jag själv har inte tid att ta mig dit...
Skall gravera du bild eller text?Det kommer! Ska bara hitta rätt kladd och sen göra om det till vektoriserad eps-format
Går att göra vad som helst tydligen. Bara man gör om det till eps. Allt går via datorn. Gravyren sker på en plåtbit först för att se så att allt blir bra - vore tråkigt att förstöra en hel baksida...
Skall gravera du bild eller text?