Psykel
Pandion
Tack! Det var nog det finaste nån har sagt om en av mina klockor! Och jag håller med!Den där är så vansinnigt häftig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det var nog det finaste nån har sagt om en av mina klockor! Och jag håller med!Den där är så vansinnigt häftig!
Jag håller också med. Den är riktigt fin. Charmig, historisk och fylld av karaktär.Tack! Det var nog det finaste nån har sagt om en av mina klockor! Och jag håller med!![]()
Ojoj! Om nån ändå kunde säga sånt om mig också...Jag håller också med. Den är riktigt fin. Charmig, historisk och fylld av karaktär.
Vi vill inte veta.Ojoj! Om nån ändå kunde säga sånt om mig också...
Bör tillägga att jag fick den till ett heltokigt pris också!
Bäst så.Vi vill inte veta.
Hi hi, jag kan säga detOjoj! Om nån ändå kunde säga sånt om mig också...
Bör tillägga att jag fick den till ett heltokigt pris också!
Grymt nice. Är det originalgummi?Fortfarande gummit på! Nu blir det byte till länk igen snart !![]()
Jajjemen!Grymt nice. Är det originalgummi?
Är i valet och kvalet om jag ska investera i ett sådant eller inte...Jajjemen!
Måste man välja mellan en Memovox och en Reverso lär det dröja till efter nyår@Graves och hmk var och provade lite klockor här om dagen. Jag har nog bestämt mig och kommer snart tillbaka till JLC brödraskapet. Memovox och eller Reverso är enligt mig ett måste i samlingen.![]()
I en paketöppning när dig innan nyår?
Valet är gjort, jag har en memovox på väg in men ska lösa finansieringen också ev måste något lämna, vilket är det svåra beslutet... får se vad slutlönen räcker tillMåste man välja mellan en Memovox och en Reverso lär det dröja till efter nyårInget lätt val.
Jag tittade just på chrono24 på Memovox, men det fanns mest nyare. Blir det 36 eller 40 mm?Valet är gjort, jag har en memovox på väg in men ska lösa finansieringen också ev måste något lämna, vilket är det svåra beslutet... får se vad slutlönen räcker till
Snyggt.Det här landade i min inkorg. Jag ska inte ha något men om någon här går i shoppingtankar kanske jag kan lösa det. PM’a vid intresse.![]()
(Banden kostade 500$ styck plus tullavgift när jag köpte till min 2015 och tre månaders väntetid)![]()
Jag tänker mig en 40mms det enda minuset är tjockleken.Jag tittade just på chrono24 på Memovox, men det fanns mest nyare. Blir det 36 eller 40 mm?
Jag antar att alarm-komplikationen skulle fara illa av ett tunnare case. Det borde bli sämre resonans.Jag tänker mig en 40mms det enda minuset är tjockleken.
Det tror jag inte, se på hur de sett ut historiskt. Är snarare glas, vattentäthet och verk som ställer till det. Jag hade satsat på en manuell.Jag antar att alarm-komplikationen skulle fara illa av ett tunnare case. Det borde bli sämre resonans.
Oj så tjusigt å minimalistiskt!!