• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har bestämt mig, nu skall "SKITEN" bort!!!

Skall jag ha helskägg eller inte?!

  • JA!

    Röster: 74 70.5%
  • NEJ!

    Röster: 31 29.5%

  • Totala väljare
    105
  • Enkät stängd .

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Detta går ju som smort, med lite tur så väger jag under 80kg om en vecka, det har jag nog inte gjort på många år, Hehe! Tyvärr kostar ju detta massor av gottigottgott, men det kanske är värt det också när allt kommer till ända.


image.jpg
 

Obeedoobe

Friends of KS
Detta går ju som smort, med lite tur så väger jag under 80kg om en vecka, det har jag nog inte gjort på många år, Hehe! Tyvärr kostar ju detta massor av gottigottgott, men det kanske är värt det också när allt kommer till ända.


image.jpg
Bra jobbat mannen! Bara fortsätt i samma anda så är du snart i hamn.

Mvh
 

Räven

Cartier
Grymt underhållande tråd. Medvind[emoji4][emoji106]

Angående skägget, gör som jag och sporta en skön pilotmustasch.

bdf869990d1adb0da2ba5690db2ab8ce.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Några nya framsteg att rapportera Af Sjodahl? Tycker du är grym som kämpar på med detta! Tror att alla här är riktigt taggade på att du ska klara det så att det blir en paketöppning längre fram. :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Några nya framsteg att rapportera Af Sjodahl? Tycker du är grym som kämpar på med detta! Tror att alla här är riktigt taggade på att du ska klara det så att det blir en paketöppning längre fram. :D


Tackar, tackar, hehe, om jag bara skulle ha en handfull som är taggade, så pushar det mig att klara av detta! Hm...och nä, det är inte mycket för stunden, tyvärr står jag och stampar på samma ställe för tillfället, men jag hoppas att jag ska klara det än då! har ju trots allt nästan sju veckor kvar att gå ner några kilo på :cigar:.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Idag kan jag göra en uppdatering som är något att va glad över, för nu har jag äntligen passerat 80kg på rätt sida av strecket så att säga :p. Det har tagit sin lilla tid, men nu kör vi på, min nya vikt är 79,7, bara 4.7kg kvar till slutmålet 75 pannor. Har med andra ord gått ner, 11,7kg sedan starten den 18 januari :cigar:.

DSC_2207.JPG


Klockan vid invägningen var en Datejust med slät ring, blå sunbursttavla med romerska nuffror.
DSC_2211.JPG
 
Idag kan jag göra en uppdatering som är något att va glad över, för nu har jag äntligen passerat 80kg på rätt sida av strecket så att säga :p. Det har tagit sin lilla tid, men nu kör vi på, min nya vikt är 79,7, bara 4.7kg kvar till slutmålet 75 pannor. Har med andra ord gått ner, 11,7kg sedan starten den 18 januari :cigar:.

DSC_2207.JPG


Klockan vid invägningen var en Datejust med slät ring, blå sunbursttavla med romerska nuffror.
DSC_2211.JPG
Otroligt stark jobbat!
Nu är du snart värd ett nytt inköp tycker jag! ;)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag startade min träning och drog ned på käket samtidigt som dig om du minns Af Sjodahl, sjukaste måttet för mig är att min handled gått från 17,7 till 16,4 på drygt 4 månader.. Så för alla som vill ha fetare handleder är det bara att köra lite extra mackor under dagen i några års tid! ;)
 
Topp