Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta går ju som smort, med lite tur så väger jag under 80kg om en vecka, det har jag nog inte gjort på många år, Hehe! Tyvärr kostar ju detta massor av gottigottgott, men det kanske är värt det också när allt kommer till ända.
![]()
Bra jobbat mannen! Bara fortsätt i samma anda så är du snart i hamn.Detta går ju som smort, med lite tur så väger jag under 80kg om en vecka, det har jag nog inte gjort på många år, Hehe! Tyvärr kostar ju detta massor av gottigottgott, men det kanske är värt det också när allt kommer till ända.
![]()
Bra jobbat mannen! Bara fortsätt i samma anda så är du snart i hamn.
Mvh
Vad för träning kör du? Och hur ofta?
Grymt jobbat!
Men öl då?![]()
Du ser lite ut som en svensk Eddie bravo. Du kanske är en jävel på jiu jitsu utan att du vet om det.
![]()
Några nya framsteg att rapportera Af Sjodahl? Tycker du är grym som kämpar på med detta! Tror att alla här är riktigt taggade på att du ska klara det så att det blir en paketöppning längre fram.![]()
Otroligt stark jobbat!Idag kan jag göra en uppdatering som är något att va glad över, för nu har jag äntligen passerat 80kg på rätt sida av strecket så att säga. Det har tagit sin lilla tid, men nu kör vi på, min nya vikt är 79,7, bara 4.7kg kvar till slutmålet 75 pannor. Har med andra ord gått ner, 11,7kg sedan starten den 18 januari
.
![]()
Klockan vid invägningen var en Datejust med slät ring, blå sunbursttavla med romerska nuffror.
![]()
Otroligt stark jobbat!
Nu är du snart värd ett nytt inköp tycker jag!![]()
Nästan så du får ge en teaser på dina val![]()