• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har bestämt mig, nu skall "SKITEN" bort!!!

Skall jag ha helskägg eller inte?!

  • JA!

    Röster: 74 70.5%
  • NEJ!

    Röster: 31 29.5%

  • Totala väljare
    105
  • Enkät stängd .

Holmqvist

Patek
2-Faktor
FAN VA GÖTT! Då var jag äntligen "DÄR" ! Har inte vägt mig på ett tag, då jag har haft fullt upp med både jobb på jobbet och massor av jobb här hemma. Men jag ställde mig på vågen nyss, och se på FAN! Jag är nått mitt mål med råge, jag sa att jag skulle gå ner till 75kg men vågen står på 73,1 och jag blir så glad för det är ju ren bonus.

Jag har med andra ord gått ner, nästan 20kg sedan starten 18 januari och nu kan den riktiga jakten på ny klocka börja, har nästan till 100% bestämt mig för vad det skall bli faktiskt. Hade det inte varit för att jag varit sjuk i över 6 veckor under denna period och inte kunnat träna under denna tid så hade jag säkert klarat av mitt mål att varit nere på 75kg till midsommar, men SKIT samma, nu är jag där iaf.
nu-ska-8-jpg.102318


Detta skrev jag 20015-01-18.
https://klocksnack.se/threads/jag-har-bestämt-mig-nu-skall-skiten-bort.34290/

Men det har kostat på, 2 timmar cykling efter jobbet, och 350-400 situps 5 dagar i veckan eller mer vecka ut och vecka in dom senaste månaderna nu. Före det, när jag började så cyklade jag 1 timme 150 situps och någon månad senare så cyklade jag 1,5 timme och 250 situps. Så det är ju klara bevis att man orkar mer när man fått hålla på ett tag.
nu-ska-9-jpg.102319

dsc_1386-jpg.102331


Även det godaste jag vet har jag fått lugna mig med, detta är vad jag kunde trycka i mig varje dag 7 dagar i vecka då jag älskar fikabröd då jag hade slutat med att äta godis/smågodis för flera år sedan och började dricka många liter läsk; coca cola och JULmust om dagen. Nu käkar och dricker jag bara sådan på lördagarna och inte som förr, lördag hela veckan.
image-jpg.102015


Hm...nu ska jag bara bestämma mig ifall jag skall spara ut till helskägg igen, Hahaha!! Är inte så dumt att va rakad då det kliar mindre :D, men det är för JÄVLA tråkigt att raka ett par gånger i veckan.
nu-ska-jpg.102310


Glad sommar på er Klocksnackare, för det skall jag ha, nu törs man tom visa upp sig på en badstrand Haha :p!

Fantastiskt jobbat! Grattis! Nu förtjänar du en DD i helguld. :)
 

007

Cartier
Congrats! Grymt imponerande vilket hårt arbete och vilken självdisciplin du besitter!
Trevlig sommar!! Ser fram mot en Paketöppning!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Skall inte säga grattis, då detta inte är någon trissvinst. Utan något som du verkligen kämpat för.
Så jag säger Bra jobbat!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Imponerande snyggt jobbat!! Hur har jag kunnat missa den här tråden? Hajjade i o f s till när jag såg ditt slätrakade nylle i Plaza Watch, men det här var ju ännu bättre! Ser också fram emot före- och efter-bilder i helfigur och tanga!;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Imponerande snyggt jobbat!! Hur har jag kunnat missa den här tråden? Hajjade i o f s till när jag såg ditt slätrakade nylle i Plaza Watch, men det här var ju ännu bättre! Ser också fram emot före- och efter-bilder i helfigur och tanga!;)


Tackar!
Kan lova dig att du inte skulle vilja se mig i tanga :D, varken före eller efter viktminskningen!
 
Topp