Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lossnade det när du laddade om eller sköt?
Tjänstebössa?
Inte är det en AI AW (PSG90 alt 90b)
på bilden, det ser mer ut som en 700 i AICS chassi med antingen viper skins eller AE 1.5 kolv.
Jaktstig i Småland idag. Tappade 27
Ja det brukar bli en jaktstig dvs 20 skott om året så man får väl vara nöjdGrattis, alltid bra med träning.
Idag var det hagelstig. Brukar bli en kulstig kring jul.Kör du hagel el kula ?
Här i stan har vi bara hagelstigar tyvärr
ska ta licens i vår, blir en silver pigeon för mig med, underbar!Klarade det utan marginal. 60/70 rätt. Satte dock alla skjutprov på första försöket så nånting kan man. Nu skall det botaniseras i vapen och utrustning. Funderar initialt på en Beretta Silver Pigeon och en Tikka T3x inkl sikte och dämpare. Är öppen för förslag på kulvapen men Berettan är mer eller mindre spikad.
Den ligger perfekt!ska ta licens i vår, blir en silver pigeon för mig med, underbar!
Var och när?Intressekoll :
Finns skytt till vårens och sommarens skyddsjakt här ?
Snyggt! Grattis
Lycka till!Nu ska det jagas... eller iaf skjuta lerduvor
Tackar, funkade fint! Har uppskjutning för grundprovet på tisdag.Lycka till!
Vi hade en pipig sak som lät precis som någon som knappade på larmet imorse vid 4.30. Dock inte populärt om man sliter upp hagelbössan härFörra årets intensiva jakt på björktrast har betalat sig!
Inte en fågeljävel på min gård...