Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
pieot har spårat ur när man funderar på en
kul och plinka med i alla fall
10/22 finns det massa skoj till, se bara till att du inte tar td versionen.
Vill du sen ha bättre prec så kolla hos scr för pipor och trycke
Är ganska dålig med vapenmek Funderar på o byta stock till magpul också =)Du kan ordna det själv om du beställer en ny fjäder, litet jobb men ack vilken skillnad.
Bara att kötta på, det som är kul med dom.
Upp med bilder på projektet.
Sen är det bara att tejpa fast en 50cl flaska med grymt mkt silvertejp. Sen har du skatornas värsta fiende...
Vafan har vi fortfarande 11 veckorhaha hade ju inte varit fel =) När jag får den (licenstid 11 veckor i örebro :S ) så får det bli en modd tråd
Vafan har vi fortfarande 11 veckor
Bara att kötta på, det som är kul med dom.
Upp med bilder på projektet.
Sen är det bara att tejpa fast en 50cl flaska med grymt mkt silvertejp. Sen har du skatornas värsta fiende...
haha hade ju inte varit fel =) När jag får den (licenstid 11 veckor i örebro :S ) så får det bli en modd tråd
Gör så,det är hutlöst att vänta så länge.
???Hade känts tryggare med 11 års väntetid
Jag gick via Jägareförbundet på Öster malma. https://jagareforbundet.se/utbildning/jagarexamen/ Det var ett par kul dagar!Tänkte ta jaktlicens, Stockholm, rekommendationer?
Ska ta jägarexamen om två veckor. Är det svårt?
"Ta jägarexamen om två veckor", alla delar?Ska ta jägarexamen om två veckor. Är det svårt?
Ska ta jägarexamen om två veckor. Är det svårt?
Är det en snabbkurs du går, typ en helg?Ska ta jägarexamen om två veckor. Är det svårt?