Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin kikare! Är lite inne på en 4-16x50 själv
Nån som har tips på en bra jaktkniv, är lite sugen på en Fällkniven F1 men undrar hur bra den är för jakt?
Sista fixet innan man åker ut på skjutbanan
Ny laddning och test ut till 300m.
Får man jaga med helmantlat?
Ca 1cm 100m, flyern beror på skytt.
Ca 5cm på 300m, går att förfina lite.
Nu dribbla du bort mig, vad menade du ?
Jagade dovvilt i söndags och lyckades fälla ett smaldjur, lagom till påskmiddagen.
Att gratulera när man har fällt ett djur i hängn är ju helt sjukt. Det är ju som fiskdamm, vinst varje gång.Gratulerar, vilket hängn var du i ?
Att gratulera när man har fällt ett djur i hängn är ju helt sjukt. Det är ju som fiskdamm, vinst varje gång.
Fast det är inget att gratulera menar jag.Exakt det som är tjusningen med jakt i hägn, man går ut, skjuter och njuter
Äntligen, nu får dubbelstudsaren sällskap.
Bössor är bannemej roligare än klockor
Roslagens Jakt & Vilt på Gräddö.Gratulerar, vilket hängn var du i ?
Det är väl som att plocka jordgubbar på en självplock! Inget fel med det! Men det är inte alls som hitta smultron i skogen!Roslagens Jakt & Vilt på Gräddö.
Det var första gången jag jagade i hägn och jag har inga moraliska problem med det, även om alla inte känner samma sak.
Ja den jaktliga utmaningen var givetvis inte så stor, men det blir bot och bättring om några veckor då det blir både bäver- och grisjakt :-DDet är väl som att plocka jordgubbar på en självplock! Inget fel med det! Men det är inte alls som hitta smultron i skogen!
Tjusigt, upp med bilder på skönhetenHärligt jag fick hem en kombi nyss, 12/.222. Den ska bli bra till vårbocken och bävern...
Blev så sugen på jakt så jag åkte ut idag.
En dovspets i backen och som föregående jägare sa, påsken är räddad
Härligt!
Kaliber på den bössan?