Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart i alla fallDagens harjakt.
Vart ju 3st till sammans.Dagens harjakt.
Vart strömavbrott medan jag la ut så det vart flera gånger den la ut samma bilder.Vart i alla fall
Vart ju 3st till sammans.
Avundsjuk!Gårdagens harjakt med polaren.
Det var tråkigt för er att det inte vart något men man kan ju inte rå för hur vädret blir tyvärr. Men du fick ju skjuta iallafall. Vi hade iallafall tur med vädret för det var -6 ute så det var rimligt att stå och vänta på haren,så man slapp att frysa. Så vi hade en riktigt trevlig dag.Avundsjuk!
Vår harjakt i går blev inställd på grund av risig Stockholmssnö (slask och skare i kombination med kortbenta hundar).
I affekt krossade jag ca 150 lerduvor istället.
Helt rätt inställning och jag håller givetvis med.Det var tråkigt för er att det inte vart något men man kan ju inte rå för hur vädret blir tyvärr. Men du fick ju skjuta iallafall. Vi hade iallafall tur med vädret för det var -6 ute så det var rimligt att stå och vänta på haren,så man slapp att frysa. Så vi hade en riktigt trevlig dag.
Tack så mycket till det. Och lycka till själv med jakten framöver.Helt rätt inställning och jag håller givetvis med.
Grattis till en fin dag och en lyckad jakt!
Själv har jag både räv- och harjekter inplanerade under de sista själva veckorna på 2016, vilket jag ser fram emot!
Må väl och skitjakt på er klocksnackare!
Ser riktigt härligt ut!Gårdagens harjakt med polaren.
Jag kan bara hålla med dig om det. Vi hade tur med vädret så det vart en lyckad jakt för oss.Ser riktigt härligt ut!
Ja det var en underbar stund när det hände.- Underbara bilder! Härlig bild på den träande....
Var är väskan ifrån ?Gräsand idag.
Gammal (svärfars) men Baron har liknande!Var är väskan ifrån ?
Jakt med min guddotter.
Och en rökpaus ute idet fria.
@Klock man mycket googlade bilder från dig i denna tråd.
HAHAHAHAAH fan vad skabbigt.Det var de sjukaste! Till och med bilden på "guddottern" är snodd? haha..
http://www.dmchawes.com/2015/11/youth-deer-hunting-and-maddie-1st-deer.html
Haha donki-gate här, synd för jag tyckte bilderna såg väldigt härliga ut.
Det är verkligen en konspiration!!Detta är en SKANDAL!