• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakt, får livet värt att leva.

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Vilken twist!
Underbart uppbyggt hela vägen till crescendot av Klockman:)
Slår alla förutsägbara FB-uppdateringar om julmyz så här års..
Tack!
 

Zingo

Rolex
Första skottet, första trofén.
IMG_0164.JPG
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
MEN vi kan roa oss med att uppge vad vi tänkt förnya i vår lilla trånga manliga garderob under 2017.
kan börja så här, allt jag sålt nästan allt förutom en beretta bock, en r8 och min ds, kvar är lite kikare och annat kul.

så hur kommer ni göra ?
 
  • Like
Reactions: P-A

Thorn

Friends of KS
Någon med några tips på hur man gör om man vill hänga med på jakt? Tog licensen för lite mer än ett år sedan men känner ingen om jagar. Kan tänka mig att gå i drev och så bara för att få en känsla för hur det går till.
 

Zingo

Rolex
Någon med några tips på hur man gör om man vill hänga med på jakt? Tog licensen för lite mer än ett år sedan men känner ingen om jagar. Kan tänka mig att gå i drev och så bara för att få en känsla för hur det går till.
Förbundet är bra skit. Om du jagar i Stockholm så har du både Bogesund och Gålö.

Edit: såg nu Göteborg. Ingen koll där men torde vara motsvarande.
 
Topp