Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, dårskap. Vilket liv vissa lever, posörer.Det är verkligen en konspiration!!
Han har lurat er här i Jakttråden och oss borta i Cigarrtråden!
Enda riktiga bilderna är de där fokus inbinder ligger på nått helt annat än det han skriver om (ämnar visa med fotot) samt är tagna med en potatis
Grymma bilder!Dagens rapport från tjäder skogen.
Grymma bilder!
Dock googlade bilder... Kolla ovanGrymma bilder!
RobsoftVilket är det bästa jaktforumet?
Jaktsidan tycker jagVilket är det bästa jaktforumet?
En kombination av de båda skulle jag vilja säga.Vilket är det bästa jaktforumet?
Robsoft
Ingen som har något nytt att rapportera på jaktfronten?
HAHA! Vad i helvete...Det var de sjukaste! Till och med bilden på "guddottern" är snodd? haha..
http://www.dmchawes.com/2015/11/youth-deer-hunting-and-maddie-1st-deer.html
Är det bara jag som stör mig på titeln i denna tråd varje gång jag går in på Lifestyle? Kan inte någon ändra till "GÖR livet värt att leva"?
Tack o hej!
Haha så mycket jag försökt hålla tillbaka det här. Skönt att vi är fler!Är det bara jag som stör mig på titeln i denna tråd varje gång jag går in på Lifestyle? Kan inte någon ändra till "GÖR livet värt att leva"?
Tack o hej!
Förbundet är bra skit. Om du jagar i Stockholm så har du både Bogesund och Gålö.Någon med några tips på hur man gör om man vill hänga med på jakt? Tog licensen för lite mer än ett år sedan men känner ingen om jagar. Kan tänka mig att gå i drev och så bara för att få en känsla för hur det går till.
Jag fick nyss en gammal husqvarna 8x57.
Vilken dräpare!
(Kulorna i samma ordning som askarna)
Självklart jagar jag. Det är en av meningarna med livet.Vilka jagar här?