Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter längst framPå plats!
Nån mer som dyker upp??
![]()
Grattis !
Vad hamnade slutpris på zeissen på ?
Tyckte det sprang iväg på allt jag ville ha men fick en argo och ett par "tröstköp".
Licenserna på väg nu. Hoppas posten hittar rätt låda så att jag kan hämta ut fynden. Det är så mycket lättare på klockauktionerna där man kan "släpa hem" bytet direkt.
Blev lite blandat, hade sökt för ett vapen för ett tag sedan som "släpade" i kön, sen blev det ju ganska kort tid för det jag köpte på auktionen. Så från första betaldning till utfärdande av alla licenser ca 5 veckorden som väntar på ngt gott, hur lång lic-tid har du ?
Kul, när ansökte du? Jag ansökte/betalade i början av maj (också i sthlm)Alla licenser klara. Hämtade ut allt o har nu 4 glada bössor i skåpet.
De går undan!!Alla licenser klara. Hämtade ut allt o har nu 4 glada bössor i skåpet.
Var på jaktmässan i Jönköping. Köpte ett aimpoint sikte till tikkan.
![]()
Helt rätt men har inte löst hundfrågan äntjusig pjäs, tänkt som hundförarpang !?!
Helt rätt men har inte löst hundfrågan än![]()
Är det en inbjudanHur ser intresset ut för skyddsjakt i grödor ut bland jaktanhängarna här ?!?