Kommer en bild i morgonLegit! Får man önska att du bär en sån här också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer en bild i morgonLegit! Får man önska att du bär en sån här också?
Vad kör du för bössa då?
Fan vad vackert!!Bara en matchande jacka så är outfiten klar.
Det är väl en banjo där på ryggen? Och visst är det bourbon i flaskan?Bara en matchande jacka så är outfiten klar.
Googlade på Daniel Boone den gamla trapperlegenden.Fan vad vackert!!
Vapen och ammo också?Kan tipsa om att intropris/regal i Vårby har 50% på ALLT. Var förbi nyss och köpte en väst samt en Browning Maral 9,3x62. Tycker både den och Bar ligger så jäkla bra så är supernöjd att ha slagit till på en köttig Browning. Nu återstår det att se om man gillar konceptet med automatisk återfjädring.
Japp! Rätt urplockat på vapen dock. Ammo hann jag inte kika vad de hade. Kanske svänger förbi en gång till.Vapen och ammo också?
Såg nu att du köpt en bössa så antar såklart att det gäller allt. Blev bara helt till mig när du skrev 50% på allt. Reatorsk som man är.... Blir en sväng dit straxJapp! Rätt urplockat på vapen dock. Ammo hann jag inte kika vad de hade. Kanske svänger förbi en gång till.
Var där för fyra timmar sen. De har inte pengar till löner så förmodar att de behöver likviditet snabbt.Har de fortfarande rea? Såg det på robsoft i fredags o tänkte att allt försvann typ direkt.
Ojojoj, hoppas konkursförvaltaren lämnar ut bössorna när licensen kommer om 8-12 veckor. Men en Blaser till halva priset är ju värt att kolla på.Var där för fyra timmar sen. De har inte pengar till löner så förmodar att de behöver likviditet snabbt.
Gör mig inte orolig nuOjojoj, hoppas konkursförvaltaren lämnar ut bössorna när licensen kommer om 8-12 veckor. Men en Blaser till halva priset är ju värt att kolla på.
Tror det är jäkligt safe pga licenskraven. Men jag skulle ju ta med alla icke licensbelagda delarGör mig inte orolig nu
Gratulerar! Klämde på den där. Kändes riktigt härlig.Jahaja... Blev en ny rackare. 30-06. Ska bli kul att testa.
Tackar! Lika bra att slå till med det priset.Gratulerar! Klämde på den där. Kändes riktigt härlig.
Tackar! Lika bra att slå till med det priset.
Det som fanns kvar i Blaser-väg var en likadan som jag köpte men i vänster utförande och en R8 prof i camo.Några andra blasrar på rea? Känns sådär att betala för något man får vänta månader på för att få när firman är påväg ner i kånken
Det som fanns kvar i Blaser-väg var en likadan som jag köpte men i vänster utförande och en R8 prof i camo.
Vad f... vänsterbössa på rea??? Attans att man tillfälligt är i fel del av landet.Det som fanns kvar i Blaser-väg var en likadan som jag köpte men i vänster utförande och en R8 prof i camo.
Helvete vilken bra deal! Fantastisk bössa, har en i 308.Jahaja... Blev en ny rackare. 30-06. Ska bli kul att testa.
Betalade hela direkt. Butiken komma inte försvinna, den kommer ligga kvar men med ett annat namn, Jakt är jakt. Regal/intropris har tydligen köpt upp Jakt är jakt kanalen/rättigheterna av Splay? Som jag tror ägde dom tidigare.Fick du betala hela bössan direkt eller bara handpenning? Känns sådär nu när de ska kånka
Ja ibland ska man ha turHelvete vilken bra deal! Fantastisk bössa, har en i 308.
Betalade hela direkt. Butiken komma inte försvinna, den kommer ligga kvar men med ett annat namn, Jakt är jakt. Regal/intropris har tydligen köpt upp Jakt är jakt kanalen/rättigheterna av Splay? Som jag tror ägde dom tidigare.
Ja ibland ska man ha tur
Eftersom bössorna som du säger är sålda känns det osannolikt. Det värsta som kan hända är väl att en konkursförvaltare tar bössorna och att man sen får kräva ut bössan eftersom man har kvitto på den. Var där igen i dag, köpte ammo, en tröja och en vapenrem.Då rekonstruktion pågår finns möjligheten att en konkursförvaltare tar bössorna som är sålda. Säkert inte troligt om allt går bra men går den inte igenom så blir det många jägare som får stå med byxorna nere
Eftersom bössorna som du säger är sålda känns det osannolikt. Det värsta som kan hända är väl att en konkursförvaltare tar bössorna och att man sen får kräva ut bössan eftersom man har kvitto på den. Var där igen i dag, köpte ammo, en tröja och en vapenrem.