• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakt, får livet värt att leva.

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte först "inte ett till jaktforum" men ser fint ut. Dock har Robsoft en stor plats hos mig med tanke på all den historik och mängd data som finns för handladnning där.
Robsoft är grymt, jag tycker dock det behöver ett lite modernare alternativ. Tror att det finns plats för fler. :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Med tillåtelse av @Leben vill jag berätta om något kul!

Igår slog vi upp dörrarna till ett lite trevligare alternativ än de existerande jaktforumen - https://snackajakt.se !
Det är fortfarande i sin linda - lite som Klocksnack var när jag drog igång det i september 2012, därmed också chansen att vara med från början och sätta nivån och inriktningen på forumet.

Bli gärna medlemmar på Snacka Jakt, så bygger vi upp något bra! ☺️


Screenshot 2020-03-10 at 08.24.22.png


(Självklart kör vi på samma sköna plattform som här, fast senaste versionen som har ännu fler balla funktioner - t.ex. finns det ett "dark mode" ...eller som då passar bättre som "vakläge" för att inte lysa upp för mycket i skogen. ☺️)
Äntligen!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Med tillåtelse av @Leben vill jag berätta om något kul!

Igår slog vi upp dörrarna till ett lite trevligare alternativ än de existerande jaktforumen - https://snackajakt.se !
Det är fortfarande i sin linda - lite som Klocksnack var när jag drog igång det i september 2012, därmed också chansen att vara med från början och sätta nivån och inriktningen på forumet.

Bli gärna medlemmar på Snacka Jakt, så bygger vi upp något bra! ☺️


Screenshot 2020-03-10 at 08.24.22.png


(Självklart kör vi på samma sköna plattform som här, fast senaste versionen som har ännu fler balla funktioner - t.ex. finns det ett "dark mode" ...eller som då passar bättre som "vakläge" för att inte lysa upp för mycket i skogen. ☺️)
Annat nic men med en gamal profilbild så ni känner nog igen mig. Samt att det var på tiden, får mig att tänka på när bara TTT fanns och det är inget positivt.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Vore kul om vi kunde få in fler som skrev, så det är välkommet. ☺️
Ser att det rasslade till lite nu bland registrerade medlemmar. Över förväntan än så länge...
Det kommer bli mer aktivitet. Se till att hålla det levande bara, precis som tidiga KS, så kommer det bli hävstång på innehållet!
 
Håller på att kika över garderoben till kommande säsong, har en Leica Magnus 2,4-16x56 som är i nyskick och köpt i år som känns lite överflödig då drevkikaren används 99% av jakterna. Någon som är intresserad för ett bra pris? Har även en Fausti Highlander Adjustable bock som är motsvarigheten till Beretta 686 i absolut nyskick, skjuter som en dröm och har riktigt fint trä säljer billigt.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Vi är ju många som har lite mer tid hemma nu för tiden, så här kommer ett bra tips på hur man kan bota viss tristess. Skaffa en liten flaska Birchwood truoil och väldigt fint sandpapper. Slipa och olja, lager efter lager och ge det gott med tid

Innan:
B809F8CE-0871-4B80-A20A-99D016307907.jpeg

ABC5A3B0-7E8B-4D23-BE08-99BED0568715.jpeg


Efter:
D61FDE77-073F-44F5-A78B-5D3AB2A82B6E.jpeg
DD593E4D-A871-4C93-90AC-9AF0B66C192E.jpeg
 

par

Patek
2-Faktor
Vi är ju många som har lite mer tid hemma nu för tiden, så här kommer ett bra tips på hur man kan bota viss tristess. Skaffa en liten flaska Birchwood truoil och väldigt fint sandpapper. Slipa och olja, lager efter lager och ge det gott med tid

Innan:
B809F8CE-0871-4B80-A20A-99D016307907.jpeg

ABC5A3B0-7E8B-4D23-BE08-99BED0568715.jpeg


Efter:
D61FDE77-073F-44F5-A78B-5D3AB2A82B6E.jpeg
DD593E4D-A871-4C93-90AC-9AF0B66C192E.jpeg
Jäklar vad fint! Hur utför du stegen?
 
Topp