oystercase
Silver
Haha. Men ingen ultimate och ingen träkolv. Det är min version av lungt.En r8 är inte att ta det lugnt men bra val! Du kommer bli nöjd!
Jag är mer än nöjd med mina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Men ingen ultimate och ingen träkolv. Det är min version av lungt.En r8 är inte att ta det lugnt men bra val! Du kommer bli nöjd!
Jag är mer än nöjd med mina!
Den där är väl bättre att lägga i köp o sälj för klockor.Någon jägare som är intresserad av denna? Månfaser, tritiumstavar. Aldrig buren.
Marknadsundersökning. Har legat på köp & sälj tidigare. Då det står ZEISS på urtavlan kanske jägarkåren kunde vara intresserade.Den där är väl bättre att lägga i köp o sälj för klockor.
Vi har biltemaradios som extraradios i vårt lag och ärlig talat så är dessa inte skitdåliga om man ser till funktionalitet. Hållbarhet, räckvidd och batteritid är bra. Naturligtvis inte Blåtand och såna finesser men standardfunktionerna är där. Som JD skriver ovan vill man börja gråta om man skulle behöva göra någon inställning.Har precis börjat jaga och ska inom ett par veckor vara med på min första större gemenskapsjakt i Forsmark.
Vilken 155mhz radio kan ni rekommendera som funkar bra för en nybörjare?
Om någon sitter på en extra radio som de kan tänka sig sälja är det givetvis också av intresse.
Har precis börjat jaga och ska inom ett par veckor vara med på min första större gemenskapsjakt i Forsmark.
Vilken 155mhz radio kan ni rekommendera som funkar bra för en nybörjare?
Om någon sitter på en extra radio som de kan tänka sig sälja är det givetvis också av intresse.
Vi hade antagligen kunnat ha en egen blasertråd.Väntar på grisarna.
Grattis!Lite bättre med djur i skogen idag jämfört med igår.
GrattisLite bättre med djur i skogen idag jämfört med igår.
Själva djuret är inte mycket att skryta om men det skottet på springande djur och långt avstånd är jag riktigt nöjd med.Grattis