Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg precis denna bilden och undrade naturligtvis "vad tusan rockar Ulf Kristersson"? Kan vi klocknördar finna tröst i att mannen har den goda smaken att bära Nomos(?) eller är det något helt annat?
Ingen nomos. Gissar Parfym.
Edit: står det möjligen Björn Borg på tavlan?
Viggen?
Vad har Henrik Schyffert på sig i programmet Köttets lustar? Visst är det en Lemania Kronograf?
Vad har Henrik Schyffert på sig i programmet Köttets lustar? Visst är det en Lemania Kronograf?
Tillsammans satte ni den Har varit uppe till diskussion några gånger.Viggen?
Tillsammans satte ni den Har varit uppe till diskussion några gånger.
Hublot? typ en sån:Kungen 1984. Stora glajor liten (oidentifierbar?) klocka.
har för mig kungen kört Hublot!Hublot? typ en sån:
Hmm, jag hade ändå tyckt det vore lite roligare och trevligare om han faktiskt hade kört Nomos.Ingen nomos. Gissar Parfym.
Edit: står det möjligen Björn Borg på tavlan?
Jag tror Kristersson och övriga politiker med lite högre position passar sig noga för att ha en finare klocka. Vi minns rabaldret när Reinfeldt hade en klocka från lyxmärket Longines värd hisnande 22 000 kronor.Såg precis denna bilden och undrade naturligtvis "vad tusan rockar Ulf Kristersson"? Kan vi klocknördar finna tröst i att mannen har den goda smaken att bära Nomos(?) eller är det något helt annat?
tror det, Daytona är det i vilket fallHar Steffo en vintage Daytona på morgontv idag??
Har Steffo en vintage Daytona på morgontv idag??
Länk?Ser inte så bra men såg på instagram att det verkar vara en Paul Newman.
Yes, det är hans 6263Har Steffo en vintage Daytona på morgontv idag??
är det den som han har pratat om som är från 1995?Yes, det är hans 6263
Måste vara någon annan klocka, hans 6263 är mer realistiskt från nånstans runt 1975.är det den som han har pratat om som är från 1995?
Ser inte så bra men såg på instagram att det verkar vara en Paul Newman.
Korrekt att han har. Dock inte sett just det klippet så bet inte om det du såg var rätt. Låter rimligt dock.Såg Per Moberg på fyran nyss. Såg ut som han hade en Ss Royal steel. Nån som vet?
...viisst var hans pappa stridsflygare? Extra mäktigt om det är pappans klocka.Tillsammans satte ni den Har varit uppe till diskussion några gånger.
Ja, det var han. Dock är det inte hans klocka var jag förstått....viisst var hans pappa stridsflygare? Extra mäktigt om det är pappans klocka.