Låt mig gissa på sin guld Aqua Terra? Brukar vara den som dyker upp här.Vad har David Helenius runt armen ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt mig gissa på sin guld Aqua Terra? Brukar vara den som dyker upp här.Vad har David Helenius runt armen ikväll?
Det gäller väl att casha in medan han är het? Inga andra klockdeals inom räckhåll gissningsvis? Han lär väl ta av sig klockan när han går ut från fotosessionen?Och där dog all klock-cred Kinnaman lyckats bygga upp...
Tror att han dragit in tillräckligt för att tacka nej till det här.Det gäller väl att casha in medan han är het? Inga andra klockdeals inom räckhåll gissningsvis? Han lär väl ta av sig klockan när han går ut från fotosessionen?
Nackdelen med att vara tex skådespelare är väl att man snabbt vänjer sig vid en relativt exklusiv livsstil, och samtidigt vet man nästan mindre än alla andra yrken när inkomstflödet kommer att upphöra, och karriären är slut.Tror att han dragit in tillräckligt för att tacka nej till det här.
Nackdelen med att vara tex skådespelare är väl att man snabbt vänjer sig vid en relativt exklusiv livsstil, och samtidigt vet man nästan mindre än alla andra yrken när inkomstflödet kommer att upphöra, och karriären är slut.
Jag har full förståelse för om han vill casha in. Frågan är hur mycket det ger?
Det låter inte omöjligt om han nu har klockintresse.Skulle ej bli förvånad om han är delägare tbh. Han är ju inblandad i en del bolag.
Smart från båda sidor att betala i aktier. Och jag tror inte att 99% av hans följare bryr sig om han kränger DW nästa år om företaget inte klarar sig.Tror också mer på det. Några större mängder kontanter att betala för spons brukar inte finnas i startups.
Kan inte heller se vad som är problemet ovan. Blir han en sämre skådis pga detta? Kan han mindre om sina övriga klockor pga detta? Smakar lite kultursnobberi om resonemanget.Smart från båda sidor att betala i aktier. Och jag tror inte att 99% av hans följare bryr sig om han kränger DW nästa år om företaget inte klarar sig.
Kan inte heller se vad som är problemet ovan. Blir han en sämre skådis pga detta? Kan han mindre om sina övriga klockor pga detta? Smakar lite kultursnobberi om resonemanget.
Han är i rätt gott sällskap också: http://www.smosh.com/smosh-pit/articles/embarrassing-commercials-starring-actors-they-were-famous
Kan inte heller se vad som är problemet ovan. Blir han en sämre skådis pga detta? Kan han mindre om sina övriga klockor pga detta? Smakar lite kultursnobberi om resonemanget.
Han är i rätt gott sällskap också: http://www.smosh.com/smosh-pit/articles/embarrassing-commercials-starring-actors-they-were-famous
Han växer enbart på mig om det är hans bolag, oavsett om dom lyckas eller ej. Kul med folk som försöker!
Edit: 1000 inlägg!! Stort grattis till mig! Tack
Hans trovärdighet har inget alls med det här att göraTydligt är ju att skådespelarens val av klocka sänker hans trovärdighet för @galácticon , men jag tror han hör till minoriteten, typ 1% av populationen. Max 5% men det tror jag är en överdrift.
Såg i förrgår på "Pluras Jul" att Micke Nyqvist (R.I.P) bar nån modell av Seiko Pepsi.
Hann inte fånga det på bild tyvärr !
Ingen som vet?Någon som vet vad uffe sportar?
Seiko SKX009, tror att det är hans enda klocka eventuellt. Har sett honom med den tidigare i tråden, en bild från Guldbagge-galan.
Han har även kört longines
Sjukt snygg Longines! Nyfiken på ref, någon som vet?
Tror det är 40 mmLongines Conquest Heritage, oklart om det är den mindre modellen på 35mm eller den större varianten.
Tänkte just säga 35mmTror det är 40 mm
Jag är osäker men har för mig att jag läst att det var 40 mm, ska dock inte ta gift på detTänkte just säga 35mm
Tyckte den såg liten ut men han kanske hade grova armar...
Han har den kvar ser jag på Köttets lustar.Vad hade Schyffert hos Robins igår?
Kan väl ändå inte va en Lemania, Nån Zenith kanske.
/j
Edit, ser nu att det dryftats tidigare, inga svar dock.
Bulgari Octo Ultranero?Ref på denna? Simon Sköld (Läckberg)