Ser ingen sub-sekund väl?
Verkar inte så, då vettefan vad det kan vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ingen sub-sekund väl?
Kan ju vara något billigt parfymigt också, tycker dock den ser dyr ut!Verkar inte så, då vettefan vad det kan vara
Inte en susning om vem snubben är med han är ju sjukt lik Corey Feldman på de två sista bilderna. Goonies, vilka minnenVad kör Johan Gunterberg för klocka?
Messiah Hallberg. Oklart ur.
Vet inte riktigt om man kan kalla han svensk kändis men pewdiepie med vad som ser ut att vara en rolex gmt master.
Han kvalar nog in som kändis med 66 miljoner följare och 18,7 miljarder visningar sammanlagt på sina videoklipp.Jag tycker inte att Youtube"kändisar" eller dokusåp"kändisar" för den delen ska kvala in.
Jag är nog gammeldags.
världen är inte vad den en gång var, vi börjar bli gamla, men jag håller med dig, tydligen kan man bli kändis inom precis vad som helstJag tycker inte att Youtube"kändisar" eller dokusåp"kändisar" för den delen ska kvala in.
Jag är nog gammeldags.
Han kvalar nog in som kändis med 66 miljoner följare och 18,7 miljarder visningar sammanlagt på sina videoklipp.
hårfin gräns mellan kändis och kriminellEn annan ”kändis” som varit i hetluften flertalet gånger inom träning- och fitnessbranchen då han påståtts ha lurat folk med träningsscheman och kostupplägg för astronomiska summor, har införskaffat sig en RM!
Haha, det vet jag ej men hans siffror talar sitt tydliga språk anser jag, även fast jag inte har något som helst intresse av den skit han lägger upp!Som sagt, jag är gammeldags.
Var drar vi gränsen för att en YT blivit kändis. 1 miljon följare?
Haha, det vet jag ej men hans siffror talar sitt tydliga språk anser jag, även fast jag inte har något som helst intresse av den skit han lägger upp!
Haha, det vet jag ej men hans siffror talar sitt tydliga språk anser jag, även fast jag inte har något som helst intresse av den skit han lägger upp!
Att en man på 40+ inte har koll på pewdiepie och uppskattar hans tilltag är väl förståeligt men killen är en ”världskändis”, mångmiljonär och global åsna vare sig vi gillar honom eller inte. Facts!
Känd inom en väldigt speciell genre. Ungefär som Stormy Daniels.
Jodå jag håller med, men killen har ca 70milj följare och syns även på TV rutan då och då så troligtvis blir rätt många exponerade för hans nuna. Jag skäms för liknelsen men hans följarskara är på nivå med vissa Kardashian systrar vilket säger en del.
Rolex eller Tudor sub 70-tal ish?Nu så boys, tillbaka till ämnet.
Mister Källström.
Nu så boys, tillbaka till ämnet.
Mister Källström.
Han kör en Sea-dweller. Bra kille och bra polis.Vad har denna ”kändispolis” på armen?
Btw en sann medmänniska/hjälte i mina ögon
Nån slags TAG Heuer Carrera?Vad kör Johan Gunterberg för klocka?
Bild underlättarVad har Bagge för klicka i Idol?
Tänkte om ngn riktig vass kunde se det direkt på TVBild underlättar
Han har ju en så stor snus att han ser helt efterbliven ut!Glenn Strömberg med en äldre Root Beer
En riktigt fet snus förstärker enbart manlighetenHan har ju en så stor snus att han ser helt efterbliven ut!
En riktig man har det rätta spännet i snusläppenEn riktigt fet snus förstärker enbart manligheten
Exakt, krävs år av träningEn riktig man har det rätta spännet i snusläppen