• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

DrDre

Patek
Messiah Hallberg. Oklart ur.
CD961927-6259-4E08-9D6A-4957B4D032E4.png
A93D334F-2534-4AB6-AEEA-AFF2ACBAED34.png

Tror att att det vara en Seiko Presage power reserve. Den där långa visaren med vit markering är power reserve indikatorn. Kom för ngt år sedan )och kostar väl runt 6-8tkr om jag minns rätt).
 
En annan ”kändis” som varit i hetluften flertalet gånger inom träning- och fitnessbranchen då man påstår att han har lurat folk med träningsscheman och kostupplägg för astronomiska summor, har införskaffat sig en RM!
650C6883-A248-4E08-807E-32203A29F329.jpeg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Haha, det vet jag ej men hans siffror talar sitt tydliga språk anser jag, även fast jag inte har något som helst intresse av den skit han lägger upp!

Konservativ som jag är tycker jag att personen borde ha åstadkommit något vettigt för att bli kallad kändis, och jag förstår pewdiepie som att han enkom blivit Youtube-känd för att han sitter och kommenterar de spel han sitter och spelar. Men nog om detta. Jag är för mycket OT.
 

Salesmayne

Panerai
Haha, det vet jag ej men hans siffror talar sitt tydliga språk anser jag, även fast jag inte har något som helst intresse av den skit han lägger upp!

Att en man på 40+ inte har koll på pewdiepie och uppskattar hans tilltag är väl förståeligt men killen är en ”världskändis”, mångmiljonär och global åsna vare sig vi gillar honom eller inte. Facts!
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jodå jag håller med, men killen har ca 70milj följare och syns även på TV rutan då och då så troligtvis blir rätt många exponerade för hans nuna. Jag skäms för liknelsen men hans följarskara är på nivå med vissa Kardashian systrar vilket säger en del.

Jag får försöka modernisera mig själv litegrann och hänga med i svängarna helt enkelt.
Än idag har jag inte förstått vad systrarna Kardashian är kända för. Vad är de egentligen? Influencers?
 
Topp