Skärp dig.Han kanske bara är bajsenödig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skärp dig.Han kanske bara är bajsenödig.
Men förlåt då.Skärp dig.
Var hittade du den bilden på Broc? Helt underbar ju.Broc little med en speedmaster??
Aftonbladets shl bibelVar hittade du den bilden på Broc? Helt underbar ju.
Värt att nämna är ju det faktum att broc handlar snus hos migVar hittade du den bilden på Broc? Helt underbar ju.
Tar en bild på tv-rutan?O T. Hur gör man för att få ut en bild ur ett tv program?
Va det nån som såg bytt är bytt tv4 i torsdags där visades Vilhelm Mobergs klocka, något märke nämndes inte, nån som såg vad det var? Kan tyvärr inte bidra med nån bild.
O T. Hur gör man för att få ut en bild ur ett tv program?
Tar en bild på tv-rutan?
Hur man tar ett screeshot? Googla screenshot + märke på din mobile/dator.Va det nån som såg bytt är bytt tv4 i torsdags där visades Vilhelm Mobergs klocka, något märke nämndes inte, nån som såg vad det var? Kan tyvärr inte bidra med nån bild.
O T. Hur gör man för att få ut en bild ur ett tv program?
Absolut en ss
Antonia Ax:son Johnson med Sjöö Sandström?
Felpost!Carl Edmond har jag för mig att jag läst. Alltså inget överdrivet roligt.
Det ser sannerligen ut som en SS Royal Steel 36.
Antonia Ax:son Johnson med Sjöö Sandström?
Otippat!
Mia Skäringer med.. Cartier Tank Francaise?
Usch..Qhris Magsino (skall tydligen vara någon känd stylist) som jag aldrig hört talas om, men kör DJ med en minst sagt tveksam länkkombination som jag lägger upp for your viewing pleasure
Herregud vilken posör! Förutom den hysteriska (påhittade) stavningen av sitt namn ser ju klockan ut som nåt Captain Jack Sparrow skulle bära.Qhris Magsino (skall tydligen vara någon känd stylist) som jag aldrig hört talas om, men kör DJ med en minst sagt tveksam länkkombination som jag lägger upp for your viewing pleasure
Nu blev jag nästan lite illamåendeQhris Magsino (skall tydligen vara någon känd stylist) som jag aldrig hört talas om, men kör DJ med en minst sagt tveksam länkkombination som jag lägger upp for your viewing pleasure
En patek skulle klä honom bättrePAM392 (tror jag) på Johan Eriksson.
Skulle nog sticka svensken i ögonen om hon bar något mer exklusivt. Tråkigt, en tvåton datejust och hon hade varit komplettCarl Edmond har jag för mig att jag läst. Alltså inget överdrivet roligt.
Har hört att hon började köa när hon släppte första boken.Säkert varit uppe förut men ändå, Läckberg med Daytona!
Snabb googling säger då sen 2003. Inte orimligt ändå. Å andra sidan har hon nog råd att betala premiumHar hört att hon började köa när hon släppte första boken.