Tänkte om ngn riktig vass kunde se det direkt på TV
Svårt att få till en bra bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte om ngn riktig vass kunde se det direkt på TV
Skulle gissa på någon av dessaSvårt att få till en bra bild.
Verkligen, men ganska intressant ändå. Ger ju ett annat intryck än om hon kört något mer som passar stilen t.ex. något traditionellt damur i guld.Anne Rambergs val. Ljusrosa dräkt och Hublot är en ganska ovanlig kombination.
Carl Edmond har jag för mig att jag läst. Alltså inget överdrivet roligt.
Kronprinsessan med vilken klocka?
Glömde visst att citera men syftade såklart på kronprinsessans dinka!Det är väl bra det med tanke på att det förmodligen är vi som betalat det
PS. Jag är inte bitter haha
Vad har dom i c-more studion? Sanny och.. han andra
Kanske för dåliga bilder för att avgöra
Tyckte också det såg ut så förra gången!Panerai på länk??
Tyckte också det såg ut så förra gången!
Tycker det ser ut som svart gummi med blå pam-logo.
Skojar du?
Ser mer ut som länk på den bildenNej, varför skulle jag skoja?
Kolla på första bilden och tänk på bandet nedan.
Jag måste måste vara helt blind men jag tycker att jag ser en blå logga på första bilden. Jag ser inte nåt blått som skulle kunna reflekteras i ”länken”Ser mer ut som länk på den bilden
Om du kan utläsa en blå logga på den bilden så har du falkögonJag måste måste vara helt blind men jag tycker att jag ser en blå logga på första bilden. Jag ser inte nåt blått som skulle kunna reflekteras i ”länken”
Om du kan utläsa en blå logga på den bilden så har du falkögon
Gissar på reflektioner i länken, det är vad jag ser iaf
Nej, varför skulle jag skoja?
Kolla på första bilden och tänk på bandet nedan.
Haha printa den precis och tänkte lägga upp!Calle Schulman flashar med någon annans klocka (hans egen ligger på bordet).
Vad är det för jäkla pose han gör...Calle Schulman flashar med någon annans klocka (hans egen ligger på bordet).
Vad är det för jäkla pose han gör...