Sett den också tidigare. I flera olika program och på hennes insta. Kul val!Otippat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sett den också tidigare. I flera olika program och på hennes insta. Kul val!Otippat!
Den är med på sidan före, bara nån post sedan..Blondin Bella har fått en ny klocka.
https://stoppapressarna.se/svenskab...PV6VP2KOel3fD9F1g_ID_UrFRWhxd8iXJbg-F5_zql8cg
Oj, sorry. Sökte på Blondin Bella och då kom det inte upp så trodde det var grönt men han hade skrivit Isabella Löwengrip.Den är med på sidan före, bara nån post sedan..
Ja vad har inte hon gjort för omvärlden.
Isabella Löwengrip fyller år idag. Patek 4910/10A-011.
Aldrig får man vara förstOj, sorry. Sökte på Blondin Bella och då kom det inte upp så trodde det var grönt men han hade skrivit Isabella Löwengrip.
Tja, lika mycket som många andra i den här tråden..? Calle Schulman för att ta ett exempel.Ja vad har inte hon gjort för omvärlden.
Har du koll på henne, eller är det där bara en typiskt medelålders gnällkommentar på någon som sysslar med något som ni inte förstår?Ja vad har inte hon gjort för omvärlden.
Va? Entreprenörmässigt ganska mycket som jag förstår det.Ja vad har inte hon gjort för omvärlden.
Du kanske ska logga ut från KS när du krökar om du inte kan hantera alkoholen. I all välmening.Jag är 45 år gammal och gör vad fan jag vill.
Det är livet som är svårt att hantera.Du kanske ska logga ut från KS när du krökar om du inte kan hantera alkoholen. I all välmening.
Så sa jag också fast till mamma när jag var två år....Jag är 45 år gammal och gör vad fan jag vill.
Mer än de flesta skulle jag säga, där kan vi snacka om en modern entreprenör.Ja vad har inte hon gjort för omvärlden.
Du ska nog logga ut en stund.Folk som gjort saker för mänskligheten:
Nelson Mandela
Marie Curie
Florence Nightingale
Alexander Fleming...
Vill minnas att Petter gjorde reklam för Sjöö Sandström när de släppte ngn modell.Petter med Sjöö Sandström?
Japp, han har varit en "ambassadör" ganska längeVill minnas att Petter gjorde reklam för Sjöö Sandström när de släppte ngn modell.
Du får naturligtvis tycka och säga vad du villDu ska nog logga ut en stund.
Definitivt en ROO, syns om inte annat på ändlänkarna och bandets infästning.Är det en Royal Oak Offshore Hugo Rosas bär på armen? Lite förvånad om det stämmer.
Eller är det någon snarlik Hublot-modell?
Det var det jag också tänkte. Killen har smak iallfall.Definitivt en ROO, syns om inte annat på ändlänkarna och bandets infästning.
Oklart vilken modell, men skulle iallafall säga en Movado med tanke på den typiska "pluppen"/cirkellogon vid kl. 12 på tavlan. Skulle dock inte ta gift på det.Någon som vet vilken klocka Per Moberg hade i nyhetsmorgon? Om det nu går att se fast den dåliga upplösningen..
Oklart vilken modell, men skulle iallafall säga en Movado med tanke på den typiska "pluppen"/cirkellogon vid kl. 12 på tavlan. Skulle dock inte ta gift på det.
Någon som vet vilken klocka Per Moberg hade i nyhetsmorgon? Om det nu går att se fast den dåliga upplösningen..
Möjligen, men kollar du länken och formen på dess bitar i bild 1 så känns det inte riktigt rätt. Kan ju vara en modell som slutat produceras också.Movado museum kanske
Verkar stämma utseendemässigt. Storleksmässigt hade jag gissat på 34 mm från handledsbilderna. Movado är 35 mm så det känns också korrekt.Movado 81 G2 1899
Movado 81 G2 1899