gåsapågen
Basic
Vad hittade Luuk i klocklådan i fredags måntro? Tyckt mig först se en Aqua Terra, men nja?
![]()
Är rätt säker på att det är en Rolex OP eller Rolex DJ på oysterlänk. Vill minnas att jag sett det innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hittade Luuk i klocklådan i fredags måntro? Tyckt mig först se en Aqua Terra, men nja?
![]()
Var i såna fall. Det som låg i magen på Petters fru där såg ljuset för typ ett år sen då det är en gammal bild som återpublicerades.Är dom gravida bägge två?
Varit nyfiken på vad det var sedan den nämndes i Värvet för ett par veckor sen. Tydligen en 50-årspresent.Dålig bild men en skön vintage-Rolex på Eagle Eye Cherry i fredagens På Spåret.
![]()
Ja, jag hörde också detVarit nyfiken på vad det var sedan den nämndes i Värvet för ett par veckor sen. Tydligen en 50-årspresent.
Riktigt bilhandlar häng.Fler bilder på GW och hans härliga DJ!
![]()
![]()
Ren njutning att se den sladdra runt på handleden när han är med på Nyhetsmorgon.Fler bilder på GW och hans härliga DJ!
![]()
![]()
Något måste de ju lägga pengar på, generaldirektörerna. Hänger Sjöberg på KS måntro och det är därför Arbetsförmedlingen inte riktigt lyckas med sitt uppdrag? Vi vet ju hur beroendeframkallande det kan vara med klockorGårdagens Rapport, hajade till; Definitivt en Speedy Pro
![]()
![]()
Bildsökte Sjöberg och då har han en annan klocka, speedyn rätt färsk gissar jag. Man kan tycka vad man vill om AF och Sjöberg men jag blir glad när jag ser en Speedy. Det finns massor av folk däruppe med fina dyra klockor men köper man en iofs lite dyr men manuell klocka med hesalit (?) och en historia som en Speedy så är man ändå en WIS, man känner en samhörighet... inbillar jag mig.Något måste de ju lägga pengar på, generaldirektörerna. Hänger Sjöberg på KS måntro och det är därför Arbetsförmedlingen inte riktigt lyckas med sitt uppdrag? Vi vet ju hur beroendeframkallande det kan vara med klockor![]()
En speedy är ingen klocka som köps av nån ointresserad!Bildsökte Sjöberg och då har han en annan klocka, speedyn rätt färsk gissar jag. Man kan tycka vad man vill om AF och Sjöberg men jag blir glad när jag ser en Speedy. Det finns massor av folk däruppe med fina dyra klockor men köper man en iofs lite dyr men manuell klocka med hesalit (?) och en historia som en Speedy så är man ändå en WIS, man känner en samhörighet... inbillar jag mig.
Förhoppningsvis inte då det inte är en Rolex men minns Reinfeldts Longines som är billigare. Men nästan bara en WIS spottar en Speedy Pro och en WIS outar ingen.Snart kommer artikeln tyvärr att komma "Generaldirektörens nya LYXKLOCKA! Vi har bilderna!" på nåt av skittidningarna. Missunnsamheten är stark hos dagstidningarnas läsare...
Wikegård bär vad ? Någon som vet![]()
Dags för ny tv?Wikegård bär vad ? Någon som vet![]()
Gissar på att det där är aquaracerWikegård bär vad ? Någon som vet![]()
Såg den också. Härlig pjäs.Kan väl inte vara den enda som tyckte mig se en rejält isad Royal oak på hiphoparen Lamix handled under morgonens nyhetsmorgon?
Ber om ursäkt för dålig bild.
![]()
FejkKan väl inte vara den enda som tyckte mig se en rejält isad Royal oak på hiphoparen Lamix handled under morgonens nyhetsmorgon?
Ber om ursäkt för dålig bild.
![]()
Vet du det till 100% eller är det en gissning? Framgick inte från din kommentar!
Vet det då han inte tjänar i närheten av vad en sådan kostar.Vet du det till 100% eller är det en gissning? Framgick inte från din kommentar!
Vet det då han inte tjänar i närheten av vad en sådan kostar.