Ok, jag känner inte till det programmet så då förstår jag varför jag undrade.Det är Martin Wicklin från Söndagsintervjun, tänkte att det var ett lätt ställe att hitta kända svenskar och högupplösta bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, jag känner inte till det programmet så då förstår jag varför jag undrade.Det är Martin Wicklin från Söndagsintervjun, tänkte att det var ett lätt ställe att hitta kända svenskar och högupplösta bilder.
Dessa två har avhandlats några gånger tidigare i tråden. För övrigt heter han väl Kristersson och har för mig att det är en Efva Attling(stavning), så Björklund vinnerJag blev mer intresserad av vem det är som står bredvid dem. Det är samma kille på båda bilderna ser det ut som. Gissningsvis har Björklund en Certina och Kristoffersson en gammal Omega. Stämmer det vinner Kristoffersson.
Chef och bära den i tjänst finns han på sociala media?Vad har denna ”kändispolis” på armen?
Btw en sann medmänniska/hjälte i mina ögon
KingVad har denna ”kändispolis” på armen?
Btw en sann medmänniska/hjälte i mina ögon
Chef och bära den i tjänst finns han på sociala media?
Chef och bära den i tjänst finns han på sociala media?
Det tror jag inteIngen aning faktiskt, men verkar som om @Pojken från Götet vet vem han är??
Lite smått och lite sent, men någon kanske känner igen vad dessa två partiledare har på handleden?
Nu blir det lite Freaky.Certina på Björk Janlund och Efva Attling på Kristoffersson.
https://klocksnack.se/threads/ledarnas-klockor.99797/page-2
Såg ett på tuben där han säger att han blev rånad på Daytonan i Rhodos i somras.Vet inte om han räknas som kändis men såg en reklam med Magnus Hedmans och Magdalena Graafs 18-åriga son Lance som hade en sproilans ny Daytona på handleden. Ska se om jag hittar någon bild...
Så där någon miljon gånger mer känd än Arne Weise. Så din definition av "kändis" borde kaske dammas avJag tycker inte att Youtube"kändisar" eller dokusåp"kändisar" för den delen ska kvala in.
Jag är nog gammeldags.
https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-principer-för-forumet-uppdaterat-180120.5/
Ser helt klart annorlunda ut på denna bild än på de bilder som postats i SS-tråden. Gummit passade bra till boetten i alla fall, men kanske att siffrorna på ringen skulle varit i kontrastfärg?Heatons nya klocka
Den hade ju då varit väldigt lik Breitling Colt Skyracer, men jag förstår samtidigt din poäng. Jag gillar bezelringen, däremot tycker jag att markörerna är lite för vita. En mattare, alternativt gråare finish hade gett klockan ett tuffare intryck!Ser helt klart annorlunda ut på denna bild än på de bilder som postats i SS-tråden. Gummit passade bra till boetten i alla fall, men kanske att siffrorna på ringen skulle varit i kontrastfärg?
Jag som gillade den skarpa kontrasten i tavlan & visarna, kändes väldigt 'dator' på något sätt.Den hade ju då varit väldigt lik Breitling Colt Skyracer, men jag förstår samtidigt din poäng. Jag gillar bezelringen, däremot tycker jag att markörerna är lite för vita. En mattare, alternativt gråare finish hade gett klockan ett tuffare intryck!
Bra profilbild.https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-principer-för-forumet-uppdaterat-180120.5/
Läs gärna igenom detta innan du vräker ur dig sådana kommentarer. Försök alltid att tänka på att hålla stil och attityd på en bra nivå.
Med det sagt hoppas jag att du tar till dig av detta och välkomnar dig till forumet.
Det håller jag med om, det finns nästan lite retro-PC-känsla över det! Men personligen hade jag hellre köpt den med aningen mörkare markörer.Jag som gillade den skarpa kontrasten i tavlan & visarna, kändes väldigt 'dator' på något sätt.
Bra film dessutom!Bra profilbild.
Sjöö Sandström? Har för mig dem haft någon form av samarbeteVad bär Petter här?
Sjöö Sandström LandsortVad bär Petter här?
LandsortVad bär Petter här?
Är dom gravida bägge två?Vad bär Petter här?
Helt rätt, det är senaste trenden inom hiphop...Är dom gravida bägge två?
En sån där har man
Alexander Skarsgård i serien "The Little Drummer Girl" bär en trevlig tidig ´70 tals Omega Constelletion TV dial i guld
TypÄr dom gravida bägge två?