• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Jag blev mer intresserad av vem det är som står bredvid dem. Det är samma kille på båda bilderna ser det ut som. Gissningsvis har Björklund en Certina och Kristoffersson en gammal Omega. Stämmer det vinner Kristoffersson.
Dessa två har avhandlats några gånger tidigare i tråden. För övrigt heter han väl Kristersson och har för mig att det är en Efva Attling(stavning), så Björklund vinner ;)

Senast ändrad:
FB82BBA4-E67F-4F4B-9316-3C7C8B631591.png
Vad har denna ”kändispolis” på armen?

Btw en sann medmänniska/hjälte i mina ögon:)
Chef och bära den i tjänst finns han på sociala media?

Vet inte om han räknas som kändis men såg en reklam med Magnus Hedmans och Magdalena Graafs 18-åriga son Lance som hade en sproilans ny Daytona på handleden. Ska se om jag hittar någon bild...

Ser helt klart annorlunda ut på denna bild än på de bilder som postats i SS-tråden. Gummit passade bra till boetten i alla fall, men kanske att siffrorna på ringen skulle varit i kontrastfärg?
Den hade ju då varit väldigt lik Breitling Colt Skyracer, men jag förstår samtidigt din poäng. Jag gillar bezelringen, däremot tycker jag att markörerna är lite för vita. En mattare, alternativt gråare finish hade gett klockan ett tuffare intryck! :)

Den hade ju då varit väldigt lik Breitling Colt Skyracer, men jag förstår samtidigt din poäng. Jag gillar bezelringen, däremot tycker jag att markörerna är lite för vita. En mattare, alternativt gråare finish hade gett klockan ett tuffare intryck! :)
Jag som gillade den skarpa kontrasten i tavlan & visarna, kändes väldigt 'dator' på något sätt. :D

Tillbaka
Topp